اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف ۲۸ دستگاه ماینرقاچاق در شهرک صنعتی محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۲۸ دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی محمودآباد خبر داد.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از مهر، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری ماینر قاچاق در کارگاهی واقع در شهرک صنعتی محمودآباد و استخراج ارز دیجتیال به صورت غیر مجاز و غیرقانونی بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و اطمینان از صحت موضوع گروهی از مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۸ دستگاه ماینر را کشف کردند.

کشف ۲۸ دستگاه ماینرقاچاق در شهرک صنعتی محمود آباد شاهین شهری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه ماینرها به صورت غیر قانونی ارز دیجیتال استخراج می‌کردند ادامه داد: ارزش ماینرهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال برق زیادی مصرف و باعث هدر رفت انرژی و خاموشی‌های مکرر می‌شوند که از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ – شاهین شهری ( مهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *