اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریک خود را به همه اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران شهرستان شاهین شهر و میمه به شرح زیر اعلام نمود.

باسمه تعالی

ن و القلم و مایسطرون

به راستی چه زیباست ، اندیشه ای که در مقابل قلم ، زانو زند و واژه ای که در خدمت بیان حق بر آید

درتقویم ایران اسلامی ، ۱۷مرداد به پاسداشت خبرنگاران تلاشگر و به مناسبت شهادت غیورفرزندی از دیار بروجرد ، شهید عرصه خبر ”محمود صارمی” به نام روز خبرنگار مزین گشته است .

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

در اصل خبرنگاران ، قاصدان امین و راویان صدیق اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه ی دانستن ، سیراب شوند و اگر همت والای خبرنگاران نیک اندیش و بلند نظر نبود ، توسعه ی فرهنگی جامعه در پرتو انعکاس اخبار نادرست ، متزلزل می‌گردید. برای همین بیان واقعیتهای زندگی اجتماعی به دست توانای اصحاب رسانه قابل تقدیر و ستودنی است .

فرصت مغتنمی است تا این روز شکوهمند را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از ایزد منان برای  همه ی تلاشگران این عرصه توفیق روزافزون تمنا دارم.

امید آنکه در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) با بهره گیری از رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب ، پیروز و سرافراز باشید.

با تقدیم احترام

فرامرز رادمنش

۱۶ مرداد ۱۴۰۰

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,شاهین شهر, شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,اخبار فرهنگی و هنری شاهین شهر و میمه

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – شاهین شهری ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان شهرستان : دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند

ریاست اداره ارشاد شهرستان شاهین شهر :
دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ریاست اداره مذکور در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان شهرستان جهت بررسی کمی و کیفی و نحوه اجرای برنامه های فرهنگی هنری کنگره شهدای شاهین شهر اظهار کرد : دستاورد اصلی برگزاری کنگره، نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند ، لذا با عنایت الهی اجرای این برنامه‌ها می بایست در باور مردم به فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شود. از جمله مواردی که در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های این کنگره مد نظر قرار دارد عبارت است از : تدوین کتاب شهدای شهرستان ، تهیه و تولید آثار ماندگار در حوزه فیلم کوتاه ، تئاتر ، شعر ، عکس آثار تجسمی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از آنان و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *