اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تکرار میزبانی شاهین شهر جهت همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان

شاهین شهر برای سومین سال پی درپی میزبان همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: شاهین‌شهر برای سومین سال میزبان همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان بوده و این همایش در راستای صیانت از سلامت عمومی مردم، بدون حضور مادران و شیرخوارگان در مصلی نماز جمعه شاهین‌شهر برگزار و از مرکز سیمای اصفهان زنده پخش می‌شود.

امام جمعه شاهین‌شهر از برگزاری مجازی سومین همایش شیرخوارگان حسینی در شاهین‌شهر و افتتاح دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر حوزه خواهران در مرکز مشاوره نماد مهر خبر داد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی همایش شیرخوارگان حسینی را حرکتی نمادین در راستای ابراز عشق و وفاداری شیعیان به خاندان عصمت و طهارت برشمرد.

وی ادامه داد: همایش شیرخوارگان حسینی از ۱۸ سال پیش در اولین جمعه ماه محرم همزمان در هفت هزار و ۵۰۰ نقطه از کشور با هدف بیان مظلومیت و حقانیت امام حسین (ع) و ظلمی که بر او و یاران باوفایش روا شده و تربیت شیرخوارگان برای علمداری صاحب الزمان(عج) و سربازان ولایت برگزار می‌شود.

امام جمعه شاهین شهر افزود: در دنیایی که شاهد تاخت و تاز جاهلیت مدرن بوده و پژمردگی جامعه را مبتلا کرده نیاز به چراغی روشنگر و راهنما بیش از پیش احساس می‌شود.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر لزوم برگزاری آئین‌ها و مناسک مذهبی در جامعه، تصریح کرد: در دنیایی که شاهد تاخت و تاز جاهلیت مدرن بوده و پژمردگی جامعه را مبتلا کرده نیاز به چراغی روشنگر و راهنما بیش از پیش احساس می‌شود

وی ادامه داد: آئین‌ها و مناسک مذهبی نظیر سوگواری برای امام حسین (ع) و یارانش، حضور در مکتب حسین، بهره‌مندی از تاریخ نهضت عاشورا، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی و … دل‌ها را آرام و نشاط و طراوت را به جامعه ارزانی می‌کند.

تکرار میزبانی شاهین شهر جهت همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان / وب سایت شاهین شهری

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: شاهین‌شهر برای دومین سال میزبان همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان بوده و این همایش در راستای صیانت از سلامت عمومی مردم به صورت مجازی بدون حضور مادران و شیرخوارگان در مصلی نماز جمعه شاهین‌شهر برگزار و از مرکز سیمای اصفهان زنده پخش می‌شود.

تکرار میزبانی شاهین شهر جهت همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان / وب سایت شاهین شهریامام جمعه شاهین شهر خاطرنشان کرد: نهضت حسینی و عاشورایی برای جوانان و نوجوانان جاذبه بسیاری دارد.

تکرار میزبانی شاهین شهر جهت همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان / وب سایت شاهین شهری

هاشمی، واقعه عاشورا را تبلوری از فضائل اخلاقی نظیر وفاداری، غیرت، عفاف، حجاب، مقاومت در برابر ظلم و بیداد، پاکی و … برشمرد و ادامه داد: نهضت حسینی و عاشورایی برای جوانان و نوجوانان جاذبه بسیاری دارد، در همین راستا همواره دشمنان دسیسه‌ها و نیرنگ‌های بسیاری برای به فراموشی سپردن مکتب عاشورا اجرا کرده‌اند، اما روح حماسی این نهضت هر سال بیش از گذشته دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌ است.

هاشمی دیگر دستاوردهای عاشورا و نهضت حسینی را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تجمیع کردن فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و پرهیز از عملکردهای جزیره‌ای دبیرخانه دائمی امر معروف و نهی منکر حوزه خواهران در مرکز نماد مهر افتتاح می‌شود.

۱۴۰۰/۰۵/۲۲ – شاهین شهری ( پایگاه اطلاع رسانی و دفتر امام جمعه شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار مذهبی شاهین شهر,خبرهای مذهبی شاهین شهر,شاهین شهر, شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *