اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رباط صلیبی‌ام پاره بود اما خودم را به تیم رساندم /مصاحبه اختصاصی با ارسلان الفت، بازیکن تیم بسکتبال شاهین شهر

سه بازی آخر (مرحله نیمه نهایی و فینال) که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ارسلان الفت در زمین کولاک کرد و پی در پی دستش به سبد باز می شد.

مصاحبه اختصاصی با ارسلان الفت، بازیکن تیم بسکتبال شاهین شهربا اینکه در دور رفت به شدت آسیب دید اما هر طور که بود خود را جمع و جور کرد و به مسابقات بازگشت.

ارسلان الفت درباره سطح لیگ دسته دو کشور و مصدومیتش در این مسابقات به طور مفصل توضیح داد:

بازی های لیگ دسته دو به خصوص از دوره دوم به بعد از سطح خوبی برخوردار بود. در بازی سوم از دور رفت، من به شدت مصدوم شدم و در واقع قرار بود که از تیم خداحافظی کنم اما شکر خدا، مربیان فهیمی داشتیم و به من گفتند که ما به تو احتیاج داریم و هر طوری که هست باید به مسابقات برگردی.

مصاحبه اختصاصی با ارسلان الفت، بازیکن تیم بسکتبال شاهین شهر

من رباط صلیبیم پاره بود و در حال حاضر هم ۸۰% آن پاره است. اما به دلیل اینکه به من نیاز داشتند باید هر طور که بود خود را به تیم می رساندم.

من برای رزومه بسکتبالی خودم و همین طور برای اینکه بتوانم در آینده در لیگ های مختلف شرکت کنم به نفعم بود که به مسابقات برگردم.

حمیدرضا فقیه پرور که زحمات زیادی کشیدند، روی زانوی من کار کردند، همین طور حرکات اصلاحی انجام دادم که به مسابقات برسم.

دور دوم و سوم مسابقات، سطح بازی ها به خصوص در گروه ما خیلی بهتر شد. گروه ما گروه سخت و خوبی بود به طوری که همه آن تیم ها به دور نیمه نهایی راه پیدا کردند و ما بسیار خرسند بودیم از اینکه سطح کیفی مسابقات خوب است و باعث پیشرفت ما می شود.

در مسابقاتی که به میزبانی همدان برگزار شد، مربی ها از من در زمین استفاده نمی کردند و همین باعث شد که تلنگری بخورم. به علت مصدومیت وزن اضافه کرده بودم و زیاد نمی توانستم تمرینات بسکتبال را انجام دهم و وقتی دیدم که یک سری از بازیکنان جای من را در تیم پر کردند به خودم آمدم و به محض بازگشت به اصفهان در عرض یک هفته وزن کم کردم و تمرینات بسکتبالم را سفت و سخت شروع کردم.

الفت ادامه داد:

سیامک ترابی که یکی از بهترین شوتیست های ایران است به من انگیزه و انرژی داد و به من فهماند که اگر می خواهم بسکتبال بازی کنم باید از همین امسال شروع کنم و خودم را نشان دهم. به خاطر تیم های سال بعد و کسب عنوان قهرمانی تمام تلاشم را کردم تا به وضعیت مناسب خود برگردم و به مسابقات برسم.

الفت درباره انگیزه تیم شاهین شهر در این مسابقات عنوان کرد:

تک تک بازیکنان در طول فصل زحمات زیادی کشیدند و من انگیزه بازیکنان جوان تر و همین طور بازیکنان با تجربه تر را در تمرینات می دیدم. ۱۰ ماه تلاش کردیم و گاهی اوقات ۷ روز هفته را از اصفهان به شاهین شهر می رفتیم تا تمرین کنیم. به همین دلیل دیدیم که واقعا حیف است و باید نتیجه زحماتمان را ببینیم، با یکدیگر هم پیمان شدیم تا جام قهرمانی را به دست آوریم.

تیم ما بسیار منسجم بود و هر بازیکنی که امتیاز آوری می کرد همه خوشحال می شدند و من این رفاقت و یک دلی را در هیچ تیم دیگری ندیدم و به نظرم همین صمیمیت ما بود که باعث شد قهرمان شویم.

ارسلان الفت درباره تیم شاهین شهر که به لیگ دسته یک صعود کرده است گفت: امسال، هم دسته یک و هم دسته دو اصفهان با بازیکنان کاملا بومی در این مسابقات شرکت کرد و این توانایی شهرمان را نشان می دهد.

تیم شاهین شهر سال بعد در لیگ دسته یک شرکت می کند و قصد دارد از بازیکن های قدیم و جدید استفاده کند و قطعا مثل امسال می توانیم تیم خوبی تشکیل دهیم. همان طور که امسال اثبات کردیم بازیکن های بومی اصفهان لایق این قهرمانی هستند، سال بعد هم همین راه را ادامه می دهیم.

الفت در پایان گفت:

امیدوارم همیشه جوان های اصفهان دیده شوند و به اهدافی که حقشان هست، برسند. جوان های اصفهان لایق بهترین ها هستند و مربیان بی نظیری در کنارشان حضور دارند. من به شخصه خیلی جاها حقم را خوردند، امیدوارم همه پارتی بازی ها از بین برود و جوانان اصفهان که بسیار هم پر تلاش هستند به حقشان برسند.

در آخر تشکر می کنم از بازیکنان، کاپیتان تیم و کادر فنی که همه امکانات را برای ما فراهم و جمعی دوستانه بین بازیکنان ایجاد کردند.

گفتگو: هاله یارمحمدی / خانه بسکتبال ایران

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ – شاهین شهری ( خانه بسکتبال ایران )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه ورزش

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار ورزشی شاهین شهر,خبرهای ورزشی شاهین شهر,شاهین شهر, شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *