اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

رکورد شکنی شاهین‌شهر در واکسیناسیون علیه ویروس کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌ شهر و میمه از رکورد شکنی شاهین‌ شهر در تزریق روزانه واکسن کرونا و افزایش ۳۳ درصدی موارد بستری ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ این شهرستان خبرداد.

دکتر علی پارسا در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از آغاز واکسیناسیون تا کنون ۷۴ هزار و ۳۶۱ دوز واکسن کرونا در شاهین شهر و میمه توزیع شده است، اظهارکرد: روز گذشته شاهین شهر و میمه با تزریق سه هزار و ۴۸۸ دوز واکسن رکورد تازه‌ای در تزریق واکسن را ثبت کرد.

وی واکسن‌های تزریق شده در شاهین شهر و میمه را سینوفارم، آسترازنکا و کوبرکت برشمرد و افزود: در این رکورد زنی ۲۴۵ دوز واکسن سینوفارم در نوبت اول، هزار و ۷۱۳ دوز در نوبت دوم، هزار و ۳۶۷ دوز واکسن آسترازنکا در نوبت اول، ۹۳ دوز در نوبت دوم و ۷۰ دوز واکسن کوبرکت در نوبت اول به شهروندان شهرستان تزریق شده‌است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌ شهر و میمه با بیان اینکه در هفته گذشته دو هزار و ۹۳۳ تست کرونا اخذ شده است، خاطرنشان ‌کرد: موارد اخذ تست کرونا در شاهین شهر و میمه نسبت به هفته گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته ‌است، همچنین در هفته گذشته ۹۶۵ تست کرونا مثبت ثبت شده که رشد ۶۲ درصدی داشته و از این تعداد با بستری شدن ۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان نسبت به هفته گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته ‌است.

پارسا شاهین شهر و میمه را رتبه اول واکسیناسیون در شهرستان‌های پر جمعیت استان اصفهان دانست و ادامه‌داد: درصد واکسیناسیون نوبت اول شاهین شهر و میمه با ۵۴ هزار و ۲۱۶ دوز، ۲۷ درصد بوده و ۱۷هزار و ۱۴۵ دوز واکسن معادل ۸.۸۶ درصد جمعیت در نوبت دوم واکسینه‌ شده‌اند.

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ – شاهین شهری ( ایسنا )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار سلامت و پزشکی شاهین شهر,خبرهای سلامت و بهداشت شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

◾ کمانداران شاهین شهری مقام سوم اولین دوره مسابقات قهرمانی استانی تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر در استان اصفهان را از آن خود کردند. ◾ در این دوره از مسابقات، رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه سبک سنتی، ریکرو و کامپوند مردان و زنان با هم به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات، پانته‌آ زمانی، مقام سوم کامپوند بزرگسالان بانوان و فاطمه خسروی مقام سوم کمان سنتی بزرگسالان و بهداد احمدی و مانیا اسدی نیز در رده سنی نونهالان توانستند رتبه چهارم این مسابقات را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *