اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رکورد شکنی شاهین‌شهر در واکسیناسیون علیه ویروس کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌ شهر و میمه از رکورد شکنی شاهین‌ شهر در تزریق روزانه واکسن کرونا و افزایش ۳۳ درصدی موارد بستری ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ این شهرستان خبرداد.

دکتر علی پارسا در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از آغاز واکسیناسیون تا کنون ۷۴ هزار و ۳۶۱ دوز واکسن کرونا در شاهین شهر و میمه توزیع شده است، اظهارکرد: روز گذشته شاهین شهر و میمه با تزریق سه هزار و ۴۸۸ دوز واکسن رکورد تازه‌ای در تزریق واکسن را ثبت کرد.

وی واکسن‌های تزریق شده در شاهین شهر و میمه را سینوفارم، آسترازنکا و کوبرکت برشمرد و افزود: در این رکورد زنی ۲۴۵ دوز واکسن سینوفارم در نوبت اول، هزار و ۷۱۳ دوز در نوبت دوم، هزار و ۳۶۷ دوز واکسن آسترازنکا در نوبت اول، ۹۳ دوز در نوبت دوم و ۷۰ دوز واکسن کوبرکت در نوبت اول به شهروندان شهرستان تزریق شده‌است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌ شهر و میمه با بیان اینکه در هفته گذشته دو هزار و ۹۳۳ تست کرونا اخذ شده است، خاطرنشان ‌کرد: موارد اخذ تست کرونا در شاهین شهر و میمه نسبت به هفته گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته ‌است، همچنین در هفته گذشته ۹۶۵ تست کرونا مثبت ثبت شده که رشد ۶۲ درصدی داشته و از این تعداد با بستری شدن ۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان نسبت به هفته گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته ‌است.

پارسا شاهین شهر و میمه را رتبه اول واکسیناسیون در شهرستان‌های پر جمعیت استان اصفهان دانست و ادامه‌داد: درصد واکسیناسیون نوبت اول شاهین شهر و میمه با ۵۴ هزار و ۲۱۶ دوز، ۲۷ درصد بوده و ۱۷هزار و ۱۴۵ دوز واکسن معادل ۸.۸۶ درصد جمعیت در نوبت دوم واکسینه‌ شده‌اند.

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ – شاهین شهری ( ایسنا )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار سلامت و پزشکی شاهین شهر,خبرهای سلامت و بهداشت شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از ثبت  1035 مورد حیوان گزیدگی در 9 ماهه اول سال 1402 و هزینه کرد 48160 یورو در سال 1401 جهت درمان موارد حیوان گزیدگی این شهرستان خبر داد.

گزارش ۱۰۳۵ مورد حیوان گزیدگی در شهرستان شاهین شهر و میمه در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ | بیماری هاری را جدی بگیرید

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه حیوان گزیدگی در سال 1401 بیش از 50 درصد نسبت به سال 1400 افزایش یافته است ادامه داد: هزینه کرد واکسن و سرم هاری جهت درمان موارد حیوان گزیدگی سال 1401 در شهرستان شاهین شهر و میمه ، 48160 یورو علاوه بر هزینه‌های پرسنلی و سایر مواد مصرفی بوده است. مهندس محسن میرزاخانی ضمن اشاره به اینکه در سال 1401 تعداد 918 مورد حیوان گزیدگی در شهرستان داشته ایم ، افزود : در 9 ماهه نخست سال 1402 این رقم به 1035 مورد افزایش یافته که از کل آمار سال 1401 نیز بیشتر است. میرزاخانی با تاکید مجدد به اینکه کلیه پستانداران ( شامل اهلی و وحشی) حامل ویروس هاری هستند ،از همشهریان محترم درخواست نمودند در صورت گزش یا پنجه کشی توسط حیوانات اهلی یا وحشی بلافاصله محل گزش را به مدت حداقل 15 دقیقه با آب و صابون شستشو داده و سریعاً به مراکز پیشگیری از هاری شهرستان به شرح ذیل مراجعه نمایند:                                                                      مرکز پیشگیری از هاری شاهین شهر واقع در «مرکز بهداشتی درمانی شهید سرخوش واقع در خیابان بهداری» : «آنکال روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری : آقای مومنی - در 15 روز اول ماه 09135632143 و آقای صابریان در نیمه دوم ماه  09139087108 » مرکز پیشگیری از هاری منطقه میمه واقع در «مرکز بهداشتی درمانی وزوان» : «آنکال روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری : آقای زمانی فر 09131035315»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *