اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از رتبه برتر کنکور ۱۴۰۰ در پنجمین جلسه شورای شهر

در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی ، مدیر آموزش و پرورش و سرپرست شهرداری شاهین شهر ، از محمدجواد مهدیان دارنده رتبه ۳ کنکور سراسری تجلیل شد.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تبریک به خانواده مهدیان ، جوانان شاهین شهر را دارای ظرفیت مطلوب و مستعدی در عرصه های مختلف دانست.

تقدیر از رتبه برتر کنکور 1400 در پنجمین جلسه شورای شهر

وی خطاب به نخبه جوان شاهین شهری اظهار داشت: تقاضامندم با از خودگذشتگی همچون شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس ، تجربیات مسیر طی شده را به هم نسلان خود منتقل نمایید تا مسیر موفقیت دیگر جوانان شهر نیز هموار شود و در سال های آینده رتبه های برتر بیشتری برای شاهین شهر در کشور به ارمغان آورده شود.

تقدیر از رتبه برتر کنکور 1400 در پنجمین جلسه شورای شهر

در ادامه حامد عجبی مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر از مساعدت های به عمل آمده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان اولین نهاد تقدیر کننده از این جوان موفق و همچنین در راستای بهبود فضاهای آموزشی قدردانی نمود.

در پایان این نشست محمد جواد مهدیان دارنده رتبه ۳ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم انسانی از دبیرستان بزرگسالان مولوی شاهین شهر ، به بیان دغدغه های جوانان شهر پرداخته و از حُسن توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری در تدارک این برنامه تشکر کرد.

وی از نمایندگان مردم در شورا ، سیاستگذاری عمیق در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه در خصوص جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را خواستار شد.

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ – شاهین شهری ( روابط عمومی شورای شهر شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار علم و فناوری شاهین شهر,خبرهای علم و فناوری شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *