اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افتتاحیه مسابقات اربابان سلاح در شاهین شهر اصفهان به روایت تصویر

مسابقات جهانی ارتش های جهان ۲۰۲۱ در شاخه اربابان سلاح  طی مراسم با شکوهی در شاهین شهر اصفهان رسماً افتتاح یافت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در این افتتاحیه اعلام کرد: هدف اصلی مسابقات ارتش‌های جهان توسعه صلح و دوستی است.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از خبرگزاری های ایسنا، ایلنا و صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه مسابقه “اربابان سلاح” هدف اصلی این مسابقات و میزبانی ایران توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات فرهنگی کشور‌های شرکت کننده در این مسابقات بیان کرد.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در طول مراحل اجرای مسابقات، ایمنی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در درجه اول سلامت و در درجه بعدی شور و شوق مسابقات اهمیت دارد.
استاندار اصفهان هم در این مراسم یکی از گمشده‌های بشر را در جهان صنعتی خصوصا در شرایط کرونایی کنونی سلامت بیان کرد و گفت: سلامت برای همه اقشار جامعه مهم است به ویژه برای نظامیان جایگاه ویژه‌ای دارد چرا نظامیان مدافعان تمامیت ارضی، استقلال و کیان و دفع کنند ناامنی‌ها هستند.

عباس رضایی با اشاره به اینکه نیرو‌های نظامی باید دارای استقامت جسمانی و روحی و توان رزمی بالا باشند افزود: یکی از مولفه‌های آن ورزش است که در سلامت جسم و جان موثر است.

وی اعتماد به تفس حاصل اعتقادات درونی و را از اهداف برای ظاهر سالم و سلامت جسمی دانست  و گفت: اعتماد به نفس در کنار اعتماد به خدا، احساس خطر پذیری را ارتقا می‌دهد که ورزش در این مصاف بسیار موثر است.

 انتقال تجربیات و ارتباطات بین کشور‌ها در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان

سرکنسول فدراسیون روسیه در آیین افتتاحیه مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در شاهین شهر اصفهان و در جمع تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان گفت؛ این بازی هفت سال پیش در روسیه شروع شد و ایران، روسیه، ازبکستان چین و ویتنام  در این مسابقات تا کنون شرکت کرده اند.

سرهنگ فیلاتف با بیان اینکه ۷۳۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور دارند افزود: اعتبار خدمت، ارتقای توان نظامی و بهبود سیستم آموزش و آمادگی واحد‌های تعمیرات سلاح مهمترین اهداف این مسابقه رزمی است.

نماینده تیم نظامی ارتش روسیه با اشاره به به اهمیت این مسابقات گفت: تیم نخست این مسابقات عنوان بهترین تعمیر سلاح در سال ۲۰۲۱ را از آن خود می‌کند.

نماینده تیم ازبکستان در آیین افتتاحیه مسابقات نظامی اربابان سلاح در اصفهان گفت: برگزاری مسابقات نظامی ارتش‌های جهان فرصت مغتنمی برای انتقال تجربیات، تعاملات و ارتباطات بین کشور‌ها است.

سرهنگ عارف جان احمد اف افزود: افتخار این را داریم که در این مکان برای شرکت در ششمین دوره مسابقات بین المللی اربابان سلاح حضور داریم و برگزاری این بازی‌ها فرصتی برای انتقال تجارب و تعاملات و ارتباطات بین کشور‌ها را فراهم خواهد کرد.

آیین افتتاح مسابقات ارتش های جهان ۲۰۲۱ در شاخه اربابان سلاح به روایت تصویر در رسانه ها:

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ – شاهین شهری ( خبرگزاری های ایلنا+ایسنا+صدا و سیما )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه ورزشی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار ورزشی شاهین شهر,خبرهای ورزشی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *