اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف ۲۲۰ ماینر قاچاق از یک کارخانه ریسندگی و بافندگی در شاهین شهر

در پی دریافت خبری مبنی بر استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال از یک کارخانه ریسندگی و بافندگی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان شاهین شهر و میمه ۲۲۰ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۴۴ میلیارد ریال کشف و ضبط گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در پی دریافت خبری مبنی بر  استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال در یک کارخانه ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماینر قاچاق - مزرعه استخراج رمز ارز دیجیتال - ارز دیجیتال - وب سایت شاهین شهری

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در محل حاضر و در بازرسی این مکان ۲۲۰ دستگاه ماینر خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش ماینرهای مکشوفه ۴۴ میلیارد ریال است گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و فرد متخلف برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ – شاهین شهری ( پایگاه اطلاع رسانی پلیس )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار حوادث شاهین شهر,خبرهای انتظامی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *