اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عطر افشانی قبور مطهر شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته دولت

قبور مطهر شهدای شاهین شهر با حضور مسولین و جمعی از مردم شهر به مناسبت هفته دولت عطرافشانی گردید.

احمدرضا پری تبار سرپرست شهرداری و بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در حاشیه این مراسم و طی مصاحبه با واحد خبر شهرداری با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر گفتند: هفته دولت، تداعی گر یاد و خاطره دو شهید والا مقام عرصه خدمت “شهیدان رجایی و باهنر” و فرصت مغتنمی برای معرفی نقش، اهمیت و جایگاه مهم و کلیدی دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عطر افشانی قبور مطهر شهدای شاهین شهر با حضور مسولین شهر به مناسبت هفته دولت / وب سایت شاهین شهری

ایشان در ادامه افزودند: شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم هستند.

سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر تصریح نمودند: همانطورکه شهدای گرانقدر در جنگ تحمیلی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودند ما نیز امروز باید در سنگر خدمت به مردم لحظه ای غفلت نکرده و حافظ خون شهدا ، آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و گوش به فرمان رهنمودهای رهبر فرزانه مان حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی ) باشیم.

گفتنی است این مراسم ‌معنوی که با همکاری روابط عمومی شهرداری شاهین شهر برگزار گردید،حضار با نثار فاتحه و عطر افشانی مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های‌ حضرت امام خمینی (ره)،منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای انقلاب اسلامی ایران به خصوص شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر تجدید میثاق نمودند.

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ – شاهین شهری ( شهرداری شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار مذهبی شاهین شهر,خبرهای مذهبی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نشست خبری سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی هاشمینا : هدف از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت  " رو به قله " کردن جوانان است.

هدف ؛ رو به قله کردن جوانان در شاهین شهر است

🔶 به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA ؛ روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 رسول هاشمیان | ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : هدف از برنامه های ویژه علمی، ورزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر داری شاهین شهر ، تزریق امید و نشاط و افزایش سطح آگاهی و دانش شهروندان است. 🔶 وی ضمن تبریک عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران به حاضرین این جلسه ؛ افزود : ویژه برنامه هایی ویژه نظیر رویداد همایش هوش مصنوعی و متاورس و جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در همین راستا برنامه ریزی و اجرا شده است. 🔶 هاشمیان هدف مجموعه مدیریت شهری و سازمان های ذیربط و اداره ورزش و جوانان از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت " رو به قله " کردن جوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *