اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

خربزه گرگاب در کشورهای های حاشیه خلیج فارس

خربزه گرگاب شامل ارقام علی آقایی، اموچی، تو سرخ، تو سفید (ارگون) و خنیز با نرخ برداشت ۳۵ تن در هکتار علاوه بر مصرف داخلی به کشور‌های حوزه خلیج‌ فارس نیز صادر می‌شود.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مصطفی عباسی اظهار داشت: نرخ برداشت خربزه گرگاب ۳۵ تن در هکتار است و علاوه بر استان اصفهان در ساوه، تهران، البرز، اراک، قم و مناطق شمالی نیز کشت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین‌ شهر و میمه افزود: این خربزه علاوه بر مصرف داخلی به کشور‌های حوزه خلیج‌ فارس نیز صادر می‌شود؛ خربزه گرگاب شامل ارقام علی آقایی، اموچی، تو سرخ، تو سفید (ارگون) و خنیز است.

صادرات خربزه گرگاب به کشورهای های حاشیه خلیج فارس / وب سایت شاهین شهری

عباسی آبیاری قطره‌ای مزارع خربزه در شرایط خشکسالی کنونی را اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: بازه زمانی کاشت تا برداشت خربزه گرگاب از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان است.

به گزارش فارس، شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۵۰ اثر تاریخ و گردشگری و ناملموس ثبتی در فهرست آثار ملی دارد که یکی از آن‌ها دانش سنتی کاشت، داشت و برداشت خربزه گرگاب است که به شماره ۱۸۶۱ در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد.

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ – شاهین شهری ( جهاد کشاورزی استان اصفهان )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اقتصادی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار اقتصادی شاهین شهر,خبرهای اقتصادی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تامین و توزیع ده تن کود فسفاته سوپر فسفات تریپل در شهرستان شاهین شهر و میمه 140006/ شاهین شهر - وب سایت شاهین شهری

۱۰ تن کود فسفاته در شهرستان شاهین شهر و میمه تامین و توزیع شد

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اصفهان ، فریدون صفایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اصفهان، از تامین و توزیع 10 تن کود سوپر فسفات تریپل در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد کودهای شیمیایی تامین شده از طریق کارگزاران توزیع تحت پوشش در بین بهره برداران شهرستان توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *