اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

مراکز واکسیناسیون شهرستان شاهین شهر و میمه تا ۱۲ شب فعالیت خواهند داشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه  اعلام کرد که با ورود واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان ، این مراکز تا ساعت ۱۲ شب فعال خواهند بود.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگوی اینترتنی با بخش خبری ساعت ۲۰ شبکه اصفهان گفت: ببا ورود محموله جدید واکسن از امروز واکسیناسیون جمعیت گروه های هدف با آسترازنکا نوبت دوم و برکت انجام خواهد گردید.

فعالیت مراکز واکسیناسیون شهرستان شاهین و میمه تا ۱۲ شب / وب سایت شاهین شهری

دکتر پارسا افزود: با فعال بودن دو مرکز تجمیعی در شهر شاهین شهر و یک مرکز تجمیعی در شهر گز و ۴ پایگاه واکسیناسیون درمجموع تا کنون ۹۳ هزار دوز واکسن در شهرستان شاهین شهر و میمه تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: تا کنون پوشش واکسیناسون در شهرستان شاهین شهر و میمه در نوبت اول ۳۲ درصد و نوبت دوم ۱۹ درصد است که پوشش قابل قبولی در سطح استان است.

در خصوص اجرای طرح شبانه واکسیناسیون دکتر پارسا توضیح داد که: هماهنگی هایی با نیروهای داوطلب بسیج و هلال احمر انجام شده  و آمادگی لازم برای فعالیت مراکز تجمیعی در قدم اول تا ۱۲ شب ایجاد گردیده است تا سرعت و ظرفیت واکسیناسیون شاهین شهر را افزایش داده و به ۱۰۰۰۰ دوز در روز برسانیم.

انشالله به محض رسیدن واکسن، مراکز تجمیعی واکسیناسیون تا ۱۲ شب فعالیت خواهند کرد و اگر لازم هم باشد می توانیم به صورت شبانه روزی واکسیناسیون شهروندان را انجام دهیم.

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ – شاهین شهری ( صدا و سیما )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار کرونای شاهین شهر,خبرهای سلامت و بهداشت شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

سید محمدرضا کاظمی طبا - ریاست هیئت تطبیق شهرستان شاهین شهر و میمه

سرپرست شهرداری گز تعیین شد | فروش زمین توسط شهرداری گرگاب برای تامین هزینه فعالیت‌های عمرانی

◾ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA به نقل از مهر ، جلسه هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری شاهین شهر برگزار شد. ◾ در این جلسه پیشنهاد شورای اسلامی شهر گز مبنی بر انتصاب براتی، (کارشناس بازدید شهرداری) به‌ عنوان سرپرست شهرداری گز برخوار به تأیید هیأت تطبیق رسید. ◾ تأیید مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر در خصوص کمک به هیأت‌های مذهبی شهر شاهین شهر و مصوبه شوراهای اسلامی شهر گرگاب در خصوص فروش زمین برای انجام فعالیت‌های عمرانی و مصوبه شهر لای بید در خصوص خرید یک دستگاه بیل مکانیکی از دیگر مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بود که به تأیید رسید. ◾ تأیید مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر در خصوص کمک به ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *