اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رزرو مرگ با ۵۵۰ درصد تورم در شاهین شهر

شورای شهر شاهین شهر، رزرو قبر را تا ۵۵۰ درصد گران کرد که با ورود فرماندار جدید شاهین شهر جلوی این افزایش قیمت و قیمت گذاری مهار گسیخته شورای شهر گرفته شد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با افزایش ۵۰ تا ۲۵۰ درصدی بهای خدمات مربوط به خرید قبر و ۸۰ تا ۵۵۰ درصدی بهای خدمات رزرو قبر در بهشت معصومه شاهین شهر که توسط شورای شهر شاهین شهر صورت گرفته بود، مخالفت نمود.

افزایش قیمت قبر در شاهین شهر | شورای شهر شاهین شهر، رزرو قبر را تا 550 درصد گران کرد که با ورود فرماندار جدید شاهین شهر جلوی این افزایش قیمت و قیمت گذاری مهار گسیخته شورای شهر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه؛ در پی تصویب افزایش و اصلاح بهای خدمات مربوط به آرامستان بهشت معصومه شاهین شهر توسط شورای اسلامی شهر شاهین شهر ، فرماندار و رئیس هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان با این افزایش به دلیل عدم انطباق با سیاست های عمومی دولت مردم و عدم تناسب با میانگین نرخ تورم مخالفت و خواستار تجدید نظر در مصوبه مذکور گردید.

پایگاه خبری شاهین شهری به نمایندگی از آحاد مردم شهرستان شاهین شهر و میمه، از این اقدام انقلابی فرماندار محترم و جدید شاهین شهر، جناب کاظمی طبا که در حمایت از حقوق شهروندی اقشار جامعه در برابر قیمت گذاری افسار گسیخته شورای شهر شاهین شهر صورت گرفته کمال تقدیر و تشکر رادارد.

و همچنین خطاب به اعضای شورای محترم شهر: آیا در این دوره زمانی کنونی، مشاهده گر فشار تورم بر اقشار جامعه نیستید که با این گونه سیاستگذاری ها، بر بار مالی و فشار اقتصادی حاکم بر خانواده هایی که داغدار می‌شوند، می‌افزایید؟!! مگر شما نماینده و منتخب مردم در شورای شهر نیستید؟ مگر تصویبات شما نبایست در راستای افزایش رفاه عمومی قرار بگیرد؟ اصلا آیا شما خودتان را منتخب و حامی این مردم می دانید؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ – پایگاه خبری شاهین شهری ( فرمانداری شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *