اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سعید ابریشم راد (شهردار جدید شاهین شهر):
پاسداشت اهداف رزمندگان اسلام و شهدا وظیفه و تکلیف مسئولان است

شهردار جدید شاهین شهر ، به همراه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و برخی معاونان و مدیران شهرداری با خانواده شهید مصطفی زمانی دیدار نمودند.

سعید ابریشمی راد شهردار جدید شاهین شهر به مراه مسولین شهرداری و اعضای شورای شهر در ایامی مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور دیدار و گرامیداشت یاد شهدا در خانه شهید مصطفی زمانی حضور یافت.

شهردار جدید شاهین شهر ، به همراه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و برخی معاونان و مدیران شهرداری با خانواده شهید مصطفی زمانی دیدار نمودند.سعید ابریشمی راد گفت: پیشرفت و سربلندی انقلاب‌ اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم به‌ویژه مسئولان است.

شهردار جدید شاهین شهر ادامه داد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

وی همچنین تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان ها و ارزشهای نظام اسلامی صیانت کردند و همه ما وظیفه داریم با دیدار ازخانواده های شهدا و جانبازان یاد این ایثارگری و از جان گذشتگی ها را گرامی بداریم.

ابریشمی راد در خاتمه بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند چراکه با اهداء عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ – پایگاه خبری شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *