اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر

در راستای توانمندسازی مهارتی؛ تفاهم نامه همکاری آموزش مهارتی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین فنی حرفه ای استان و موسسه عقیق شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، امضا شد.
توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای، فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای مأموریت ها و تکالیف سازمانی از اهداف مهم این تفاهم نامه است.
تشکیل کارگروه پیگیری، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه، طراحی و اجرای دوره های آموزش مهارتی به صورت مجازی، ‌فراهم کردن زمینه اجرای واحدهای درسی کارآموزی، ‌آزمایشگاهی و کارگاهی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و غیردولتی، برگزاری دوره های آموزشی تقاضا محور بر اساس نیازهای آموزشی و پژوهشی حوزه های مختلف شامل خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی و محیط زیست منوط به اخذ مجوز از آموزشگاه از جمله تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم نامه است.
این تفاهم نامه با حضور ‌آرش اخوان طبسی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و سید محمد امیری، رئیس مؤسسه آموزش عالی عقیق شاهین شهر به مدت سه سال امضا شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *