اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارق طلاجات آشنا از آب در آمد!

با تلاش مأموران انتظامی شاهین‌شهر رمز پرونده سرقت طلاجات منزل یکی از شهروندان این شهر در کمتر از یک ساعت کشف و سارق که از اقوام نزدیک مالباخته بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شین ناسرهنگ بهزاد ثابت راسخفرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت مقادیری طلا از منزل یکی از شهروندان شاهین شهری بررسی موضوع ، در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و جمع‌آوری سرنخ های موجود در صحنه سرقت به یکی از اقوام نزدیک مالباخته مشکوک، که با بررسی‌های تکمیلی و طی تحقیقات صورت گرفته از فرد مظنون شک ماموران به یقین تبدیل شد.

فرمانده انتظامی شاهین شهر تصریح کرد: فرد سارق که به واسطه رفت و آمد خانوادگی از محل دقیق نگهداری زیورآلات موجود در منزل صاحب خانه مطلع بود، با تهیه کلید درب ورودی منزل، در یک فرصت مناسب و در نبود ساکنان، اقدام به سرقت زیورآلات موجود در محل کرده و برای گمراه کردن پلیس اقدام به صحنه سازی سرقت مینماید.

سارق زیورآلات

این مقام انتظامی با اشاره به کشف زیورآلات مسروقه و تحویل آنها به مالباخته از شهروندان خواست هرگز دیگران را از محل نگهداری وجوه نقد و زیورآلات داخل منزل خود مطلع نکنند و حتماً هنگام مسافرت آنها را نزد افراد مورد اطمینان خود قرار دهند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

شناسایی پاتوق و دستگیری سارقین شهر گز در عملیات ضربتی پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه

شناسایی پاتوق و دستگیری سارقین شهر گز در عملیات ضربتی پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ «سرهنگ حجت فرهادی» | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ، اموال موجود در باغ ویلاهای حومه شهر گز و اموال معابر عمومی و منازل در حال ساخت این شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهر گز قرار گرفت. 🔶 با شناسایی باغ محل تجمع سارقان و معتادان ولگرد را که در حومه این شهر در هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر ، در پی یک عملیات ضربتی پلیس با ورود به این پاتوق ۴ نفر سارق معتاد و ولگرد را دستگیر کردند. 🔶 در بازرسی از این پاتوق ها علاوه بر کشف مقادیری مواد افیونی ، تعداد زیادی اموال مسروقه نیز که سارقان از اماکن خصوصی شهر گز سرقت کرده بودند، کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *