اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهین شهر

محموله کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در شهرستان شاهین شهر و میمه کشف و توقیف شد.

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در “شاهین شهر”

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و خبرگزاری پلیس ؛ سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی “شاهین شهر” و اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی پاسگاه “مورچه خورت” وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرومیمه گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت حین کنترل ورود و خروج خودرو ها به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲ بسته پلمپ شده انواع لباس زنانه و ۵ گونی سیگار حاوی ۲۰۰ باکس سیگار خارجی و بدون مدارک و مجوزهای مربوطه کشف شد.
وی ارزش این محموله قاچاق را دو میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: قاچاقچی کالا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت:  ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *