اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور جمعی از مسؤولان ادارات و نهادهای شاهین شهر قبور پاک و مطهر شهدای شهر غبارروبی و عطر افشانی گردید.

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر بهشتی و شهدای ترور شهرستان و غبار روبی و گلباران مزار شهدا در شاهین شهر با حضور امام جمعه شاهین شهر ، نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ، رئیس دادگستری شهرستان ، دادستان شهرستان و دیگر مسئولان به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد.

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هاشمی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته قوه قضائیهامام جمعه شاهین شهر امنیت، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را نتیجه رشادت های شهیدان دانست و افزود: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید حفظ این ارزش‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

احمدرضا رضا پری تبار شهردار شاهین شهر در حاشیه این مراسم در مصاحبه با واحد خبر شهرداری امنیت، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را نتیجه رشادت های شهیدان والامقام دانست و افزود: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید حفظ این ارزش‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته قوه قضائیهوی در ادامه افزود: نام گذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته قوه قضائیهحجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، محمود باقری رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در ابتدای مراسم غبارروبی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش، پیرامون اهمیت و جایگاه قضاوت توضیحاتی ارائه نمودند.

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته قوه قضائیهگفتنی است در این مراسم معنوی حضار ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عهد و میثاقی دوباره بستند.



۱۴۰۰/۰۴/۰۳ رسانه شاهین شهری ، دفتر امام جمعه شاهین شهر ، شهرداری شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه مناسبات و اخبار مذهبی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با امضای تفاهم نامهای میان شهرداری  شاهین شهر و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی صاحبدلان در شاهین شهر کلید خورد

مقدمات برگزاری جشنواره تئاتر «صاحبدلان» در شاهین شهر انجام شد

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA با تائید کاظم نظری | مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کیفیت سالن های اجرا در شاهین شهر و عقد تفاهم نامه ای میان وی و سعید ابریشمی راد | شهردار شهر شاهین شهر به نمایندگی از شاهین شهر، مقدمات برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر انجام شد. ◼ جشنواره بین‌المللی صاحبدلان یک جشنواره هنری مذهبی با محوریت مضامینی همچون  تعزیه خوانی ، منقبت خوانی یا علی خوانی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *