اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اقدامات انجام شده در ایستگاه پمپاژ پساب آبیاری فضای سبز با هدف مقابله با بحران کم آبی

به گزارش رسانه شاهین شهری؛ مسئول واحد آبیاری و آبرسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضمن اشاره به کمبود منابع آب مورد نیاز برای نگهداری مطلوب فضای سبز به اقدامات انجام شده برای مدیریت بحران کم آبی با اعتباری بالغ بر ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اشاره کردند.

وی همچنین اعلام نمودند با توجه به قطعی برق در ایام هفته که عملاً برنامه آبیاری فضای سبز را دچار مشکل می‌نماید، نسبت به خرید و تجهیز ایستگاه پمپاژ سامانه تقسیم پساب به دیزل ژنراتور اقدام تا ضمن مدیریت برداشت پساب در مواقع قطعی برق، در ساعات اوج مصرف انرژی نیز نسبت به کاهش مصرف برق اقدام شود.

مهندس قاسمی در ادامه به تغییرات انجام شده در مدار فرمان تابلوهای برق ایستگاه پمپاژ ولیعصر (عج الله) با هدف مدیریت بهره برداری همزمان از دو پمپ جهت انتقال پساب در زمان قطعی برق اشاره نمودند

ایشان همچنین اعلام نمودند با اصلاحات انجام شده در صورت نقص فنی در هر یک از پمپ ها، پمپ دیگر به صورت اتوماتیک جایگزین شده تا فرایند انتقال آب بدون وقفه انجام پذیرد.

ایشان در پایان با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش دبی چاه های آب مورد استفاده در فضای سبز، اقدامات انجام شده برای تعمیر و سرویس چاه بلوار امام علی (علیه السلام) شامل تعویض لوله های هدایت آب، تعمیر و سرویس پمپ را توضیح دادند.

همچنین اظهار امیدواری نمودند ان شا الله با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم فضای سبز بتوانیم آسیب های ناشی از بحران کم آبی و گرمای شدید هوا را به حداقل ممکن برسانیم.



۱۴۰۰/۰۴/۰۲ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اخبار اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:
http://instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *