اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه هم افزایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با سازمان فرهنگی شهرداری شاهین شهر

جلسه هم افزایی رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر و سایر کارشناسان در محل سالن جلسات آن سازمان برگزار شد.به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه صبح سه شنبه جلسه هم افزایی رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر و سایر کارشناسان در محل سالن جلسات آن سازمان برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر ضمن خیر مقدم به میهمانان ، به برنامه های مشترک بین سازمانی اشاره کرد و روابط این دو نهاد را در انجام برنامه های مشترک از گذشته تاکنون خوب و قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد هدف از اجرای برنامه های مشترک ، تقویت هم افزایی بین نهادهای فرهنگی و در نتیجه رضایت مردم است.

در ادامه فرامرز رادمنش رئیس اداره نیز ضمن قدردانی از میزبانی سازمان و تقدیر از همکاری و مساعدت سازمان در اجرای برنامه های مشترک اظهار داشت : اجرای برنامه های ادبی همچون حافظ خوانی ، مثنوی خوانی ، شاهنامه خوانی ، سعدی خوانی و امثالهم ، و همینطور مشارکت سازمان با گروه های نمایشی و سایر برنامه ها نشان از تعامل خوب و همکاری عمیق بین این اداره و سازمان فرهنگی شهرداری شاهین شهر است.

در ادامه سایر کارشناسان اداره متبوع ، برنامه های فرهنگی پیشنهادی سالجاری را در جلسه طرح نموده و پیرامون آن به بررسی راهکارهای عملی آن پرداختند .

در پایان جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ضمن تاکید برگزاری این جلسات بصورت ماهانه ، مهمترین برنامه های مصوب این جلسه را به این شرح اعلام نمود : اجرای ویژه برنامه اهل قلم ، اجرای کارگاه آموزشی خبرنگاری ، اجرای ویژه برنامه هفتک (گروههای نمایشی) ، اجرای ویژه برنامه به مناسبت روز سینما و چند برنامه دیگر.

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با امضای تفاهم نامهای میان شهرداری  شاهین شهر و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی صاحبدلان در شاهین شهر کلید خورد

مقدمات برگزاری جشنواره تئاتر «صاحبدلان» در شاهین شهر انجام شد

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA با تائید کاظم نظری | مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کیفیت سالن های اجرا در شاهین شهر و عقد تفاهم نامه ای میان وی و سعید ابریشمی راد | شهردار شهر شاهین شهر به نمایندگی از شاهین شهر، مقدمات برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر انجام شد. ◼ جشنواره بین‌المللی صاحبدلان یک جشنواره هنری مذهبی با محوریت مضامینی همچون  تعزیه خوانی ، منقبت خوانی یا علی خوانی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *