اخبار ویژه

فرهنگ و هنر | ایران

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

متن کامل را ببینید

افتتاح نمایشگاه‌های هنری و اقتصادی در شهر گرگاب شهرستان شاهین شهر به مناسب دهه فجر

به مناسبت دهه فجر دو نمایشگاه هنری سیاه قلم و اقتصادی صنایع دستی و مشاغل خانگی در شهر گرگاب باحضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح گردید.

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران، با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ،نمایشگاه آثار سیاه قلم هنرمندان در محل فرهنگسرای روح الامین و نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل‌خانگی با ۲۷ غرفه در محل حمام موزه شهر گرگاب گشایش یافت. 🔶 زمان برپایی هر دو نمایشگاه از ۱۴ بهمن لغایت ۲۲ بهمن و بازدید برای عموم آزاد است.

متن کامل را ببینید

امکان سنجی تعامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر با موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عقیق

امکان سنجی تعامل اداره ارشاد با موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عقیق شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، نوید توکلی | رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه برخی از کارشناسان با جعفری | رئیس موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عقیق شاهین شهر روز چهارشنبه 11 بهمن ماه در محل دفتر رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کردند. 🔶 در این نشست ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تاکید بر هم افزایی و تعامل در زمینه های تولید محتوا با استفاده از ظرفیت دانشجویان رشته های فرهنگی هنری ، آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند. 🔶 رئیس موسسه آموزش عالی غیردولتی عقیق شاهین شهر نیز به بیان ظرفیت های فرهنگی هنری و آموزشی دانشگاه پرداخت و نیاز به پرورش نیروهای متخصص و کارآمد در رشته های مختلف فرهنگی هنری بویژه موسیقی و سینما و سایر هنرهای تجسمی را ضروری دانست و برای تعامل و هم افزایی در کلیه ظرفیت های دانشگاهی اعلام آمادگی و همکاری کرد.

متن کامل را ببینید

آمار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان شاهین شهر نیاز به بروزرسانی دارد

آمار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان شاهین شهر نیاز به بروزرسانی دارد | دیدار ریاست ادراه ارشاد شهرستان شاهین شهر با مدیر خانه هنرمندان شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، نوید توکلی | ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، طی جلسه‌ای به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر با خانه هنرمندان شاهین شهر دیدار و گفتگو کرد . 🔶 مصطفی ثقفیان | مدیرعامل خانه هنرمندان شاهین شهر ضمن خیر مقدم و تبریک دوباره انتصاب آقای توکلی به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، به ارائه اطلاعات و آمار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان پرداخت و با توجه به اطلاعات مشترک بین دستگاهی ، خواستار بروز رسانی اطلاعات شد. 🔶 وی افزود : خانه هنرمندان شاهین شهر به منظور حمایت از هنرمندان و بصورت محدود در طول سال به هنرمندان شهرستان پس از انجام مراحل اداری تسهیلات قرض الحسنه می‌پردازد.

متن کامل را ببینید

ریاست اداره ارشاد شهرستان شاهین شهر :
دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان شهرستان : دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ریاست اداره مذکور در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان شهرستان جهت بررسی کمی و کیفی و نحوه اجرای برنامه های فرهنگی هنری کنگره شهدای شاهین شهر اظهار کرد : دستاورد اصلی برگزاری کنگره، نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند ، لذا با عنایت الهی اجرای این برنامه‌ها می بایست در باور مردم به فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شود. از جمله مواردی که در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های این کنگره مد نظر قرار دارد عبارت است از : تدوین کتاب شهدای شهرستان ، تهیه و تولید آثار ماندگار در حوزه فیلم کوتاه ، تئاتر ، شعر ، عکس آثار تجسمی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از آنان و ...

متن کامل را ببینید

نخستین رپرتوار استانی تئاتر کاربردی ( شاهین شهر – زمستان ۱۴۰۲ ) | فراخوان

فراخوان نخستین رپرتوار استانی تئاتر کاربردی ( شاهین شهر - زمستان 1402 )

فراخوان نخستین رپرتوار استانی تئاتر کاربردی در استان اصفهان ( شاهین شهر - زمستان 1402 ) - شرکت کنندگان پس از مطالعه فراخوان و دریافت فرم شرکت در رپرتوار و تکمیل مشخصات، می توانند فرم را از طریق ایمیل یا پیام رسان ایتا به سازمان ارسال نمایند.

متن کامل را ببینید

ویژه برنامه رادیو تئاتر TWO-BGM71 در شاهین شهر | اطلاعیه

ویژه برنامه رادیو تئاتر شاهین شهر

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ؛ ویژه برنامه رادیو تئاتر BGM71 TWO از 11 تا 13 دی ماه 1402 به مدت 3 روز از ساعت 18 و 30 در زورخانه ذوالفقار شاهین شهر اجرا می‌شود. ◼ تئاتر اجرایی در این ویژه برنامه همچنین برگزیده بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی می‌باشد. ◼ کارگردان و تهیه کننده و تنظیم برای رادیو : محمد رادمهر / نویسنده : ناصر کریمی / بازیگران : فرزام مختاری ، اسدالله بابایی ، امین نیکخواه ، مینو اعیان منش ، رسول صفری و با حضور مهدی شهداد / افکتور : مسعود نصیریان / صدابردار : محمد جواد مهدوی ◼ ورود برای عموم در این ویژه برنامه آزاد و رایگان است.

متن کامل را ببینید

نویسنده شاهین شهری برگزیده داستان نویسی چهارمین جشنواره ملی کودک و نوجوان شد

◼ چهارمین جشنواره کودک و نوجوان شهروندی «شهر من» برگزیدگان خود را شناخت ◼ آیین اختتامیه چهارمین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی «شهر من»، پنج شنبه هفتم دی‌ماه 1402 در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های گوناگون جشنواره معرفی و تقدیر شدند. ◼ در این جشنواره ملی ، مریم سادات قاسمی از بانوان نویسنده شاهین شهری با ارائه اثر « آپارتیمارستان » در بخش « داستان نوجوانان » برگزیده گردید.

متن کامل را ببینید

« نوبانو » برند کشوری مد و لباس با مدیریت طراح شاهین شهری | تا ۵۵% تخفیف یلدایی فقط تا فردا ( ۳۰ آذرماه )

◼ « نمایشگاه یلدایی مد و لباس ایرانی نوبانو » با مدیریت کارآفرین شاهین شهری، از 27 تا 30 آذر ماه در نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری شاهین شهر عرضه کننده پوشاک با طراحی خاص و تلفیقی از هنرهای دستی خصوصاً چاپ روی پارچه و بهره مندی از الگوهای سنتی ، ملی و فرهنگی ایرانی در کنار نوآوری های مد سبز ، یک موقعیت ویژه خرید برای شیک پوشان علاقه مند به اعتلای فرهنگ ایرانی است. ◼ خرید از این نمایشگاه امروز تا 30 آذرماه تا 55% درصد تخفیف همراه خواهد بود.

متن کامل را ببینید

تبدیل کارخانه ریسندگی ریسباف به موزه منطقه ای اصفهان

کارخانه ریسباف

◼ در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و شورای تأمین استان در خصوص واگذاری «کارخانه ریسباف» که از اماکن تاریخی و میراث گردشگری استان و کشور محسوب می‌شود، پس از جلسات متعدد، جلسه‌ای در محل کارخانه با حضور نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، بانک ملی ، فرماندار اصفهان و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد. ◼ طی صورت جلسه این نشست، کارخانه ریسباف رسماً به اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تحویل شد تا با مشارکت بخش‌های عمومی و خصوصی نسبت به مرمت، نگهداری و بهره‌برداری موزه منطقه اصفهان در این کارخانه اقدام شود. ◼ در این نشست تأکید شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب این مجموعه بر روی مردم و علاقمندان بازگشایی شود.

متن کامل را ببینید