اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دیدار مسولین شهرداری و شورای شهر شاهین شهر از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به مناسبت روز آتش نشان

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ، رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهرومیمه، معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری و جمعی از مدیران شهرداری شاهین شهر با آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر دیدار نمودند.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در دیدار با آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی گفت: هفتم مهر ماه روز تجلیل و پاسداشت مردانی از جنس ایثار،شهامت و شجاعت است که آتش عشق به انسان ها در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان حوادث را در زندگی آنان فرونشانند.

دیدار مسولین شهرداری و شورای شهر شاهین شهر از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به مناسبت روز آتش نشان

وی در ادامه اظهار داشت: آتش‌نشانان فداکار با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها، از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند.

عمویی در بخشی از سخنان خود گفت: ان شاء الله همه کارکنان خدوم شهرداری شاهین شهر همانند گذشته در راستای خدمتی صادقانه و شایسته به شهروندان ارجمند جهد و تلاش نمایند چراکه اگر قصد خدمت به مردم خالصانه باشد قطعا” عنایت خداوند متعال با عزم خدمتگزاران همراه می‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر همچنین از شهردار و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر خواست در حد توان به مسائل و مشکلات نیروهای سازمان مساعدت و رسیدگی نمایند.

وی در پایان از خدمات و تلاش های بی شائبه همه تلاشگران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر تقدیر نمود.

مسعود عارفیان شهردار شاهین شهر نیز ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی گفت: آتش نشانان فرشتگان نجاتی هستند که در زمان حادثه با تمام توان و بدون هیچ گونه چشم داشتی جان و مال انسان های درگیر حوادث را نجات می بخشند.

وی در ادامه افزود: شغل آتش نشانی در عین سخت و دشوار بودن لذت خاصی داشته چراکه آتش نشانان تلاش می نمایند در بروز حوادث جان انسانها را نجات بخشند و این بزرگترین توفیقی است که نصیب یک بنده خدا می شود.

عارفیان اصل پیشگیری و آموزش را برای نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در کنار امنیت و ایمنی مهم دانست و اظهار داشت: استفاده از نیروهای مجرب به همراه آموزش ضمن خدمت ، استفاده از تجهیزات و ماشین آلات جدید مطابق با استانداردهای جهانی از جمله الزاماتی است که برای سازمان آتش نشانی ضروری است.

شهردار شاهین شهر از تلاش ها و فداکاری های رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر و کلیه نیروهای سازمان تشکر نمود.

آتش پاد دوم مجتبی رستمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در ابتدای این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار و خداقوت به آتش نشانان گفت: به راستی آتش نشانی شغل نیست بلکه عشق است و آتش نشانان طلایه داران عرصه ایثار هستند که برای نجات جان و مال مردم شبانه روزی در تلاش و کوشش هستند.

وی در ادامه افزود: آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در میان سایر حوادث با سرعت عمل و دقت و با قبول صدمات جانی متعدد تلاش دارند تا به کالبد شهر و انسان‌ها جانی تازه بخشند.

رستمی به آمار حریق و حوادث در شاهین شهر اشاره نمود و گفت: خوشبختانه آمار حریق در شهر نسبت به سال گذشته یازده درصد کاهش داشته که از نیروهای واحد پیشگیری سازمان در راستای آموزش صحیح به شهروندان تشکر می نمایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر خاطر نشان نمود: این سازمان دارای چهار ایستگاه در نقاط مختلف شهر با نود نیروی فعال می باشد و ماهانه بیش از ۱۷۰ عملیات توسط جان برکفان سازمان انجام می گردد.

شایان ذکر است سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر یکی از مجهز ترین سازمان های خدمات رسان در استان اصفهان است که تاکنون مفتخر به انجام مأموریت های بیشماری در محدوده و یا خارج از محدوده استان شده است.

گفتنی است در پایان دیدار از تمامی فداکاران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر با اهداء شاخه گل تقدیر گردید.

 

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ – شاهین شهری
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *