اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تجلیل از رانندگان نمونه شاهین شهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی از رانندگان نمونه شاهین شهر در راستای رعایت مسائل ترافیکی با حضور مسؤولان شاهین شهر تجلیل به عمل آمد.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از تمامی سبز پوشان نیروی انتظامی شاهین شهر که در راستای ارتقاء نظم و امنیت عمومی شهر تلاش می نمایند تشکر نمود.

تجلیل از رانندگان نمونه شاهین شهر در هفته نیروی انتظامی

وی در ادامه افزود: امنیت و آرامش حاکم در کشور سرمایه بزرگی است که از خون بهای هزاران شهید در عرصه مدافعان امنیت بدست آمده است.

عمویی شغل طاقت فرسای رانندگی را جهادی در راه کسب معاش حلال برای خانواده عنوان نمود و از زحمات آنان در راستای خدمت به شهروندان فهیم شاهین شهر تشکر نمود.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر اظهار داشت: شهرداری شاهین شهر می‌تواند در راستای فرهنگ سازی موضوعات ترافیکی ، سطح خدمات خود را به شهروندان ارجمند افزایش دهد.

مسعود عارفیان شهردار شاهین شهر نیز در حاشیه این مراسم ، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نهادی مردمی و مظهر اقتدار و امنیت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: بی شک برقراری و تداوم آرامش، نظم و امنیت در جامعه ، مدیون و مرهون شجاعت، دلاوری، فداکاری، ایثارگری، هوشیاری و مجاهدتهای سربازان غیور نیروی انتظامی است که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و تأمین امنیت جامعه، شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند.

سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در ابتدای این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار به بیان عملکرد نیروها در حوزه نظم و امنیت پرداخت.

وی در ادامه از همکاری شهرداری شاهین شهر در راستای همکاری مستمر با نیروی انتظامی شهر تشکر نمود.

شایان ذکر است است که در پایان مراسم ، از رانندگان برتر شاهین شهر تجلیل شد.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ – پایگاه خبری شاهین شهری ( شهرداری شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

برگزاری همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال » در شاهین شهر | ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌ و کار و بازاریابی

به گزارش شینا | SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *