اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ایمانی سکان دار جدید حمل و نقل عمومی شاهین شهر شد

در مراسمی که به مناسبت تودیع و معارفه رئیس سازمان حمل و نقل برگزار گردید ، امید ایمانی با حکمی از طرف شهردار شاهین شهر ، سکان دار ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شد.

در این مراسم که با حضور معاون توسعه ،مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین شهر و تنی چند ازمسئولان شهرداری و پرسنل سازمان برگزار شد ، کیانی معاون توسعه ،مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین شهر ضمن اشاره به اقدامات شاخص و ارزشمند در دوره ریاست آقای اکرم خانی بر کرسی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر، اظهار داشت: تلاش مهندس اکرم خانی در شرایط اقتصاد فعلی برای حفظ و ارتقا وضعیت ناوگان بسیار ستودنی است.

ایمانی سکان دار جدید حمل و نقل عمومی شاهین شهر شدایمانی سکان دار جدید حمل و نقل عمومی شاهین شهر شدمعاون توسعه ،مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین شهر درادامه افزود از آنجایی که این سازمان بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و روزانه گروه عظیمی از شهروندان را در خطوط تاکسی و اتوبوس درون و برون شهری جابه جا می نماید، لازم است بیش از پیش برای رضایتمندی و تکریم ایشان اقدام گردد و پرسنل این سازمان سفیران شهرداری هستند.

سعید اکرم خانی ریاست سابق سازمان مدیریت حمل نقل شهرداری شاهین شهر نیز از تلاش و کوشش و همکاری پرسنل سازمان در دوره ریاست خود تشکر و برای مهندس ایمانی آرزوی موفقیت نمودند.

ایمانی نیز به عنوان سرپرست جدید سازمان با اشاره به نقش و جایگاه حمل و نقل عمومی در بین خدمات شهرداری و تاثیرآن در وضعیت اقتصاد شهر اظهار داشت ارائه خدمات بهینه و مطلوب در راستای دستیابی به حمل و نقل ایمن و پایداریکی از خواسته های به حق شهروندان است که نتیجه تلاش ، همکاری ، همیاری و همفکری کلیه پرسنل سازمان در این حوزه خواهد بود.

وی همچنین بیان داشت زمانی به حمل و نقل پایدار دست خواهیم یافت که هریک از پرسنل رضایتمندی شهروندان را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و با روحیه مشارکت جمعی و تعامل نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و برای دستیابی به آن تلاش نماید.

در پایان کیانی برای ایمانی رئیس جدید سازمان مذکور و کلیه همکاران حوزه حمل و نقل آروزی موفقیت نمود.

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ – شاهین شهری ( سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *