اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افزایش ۳۳ درصدی کشف کالای قاچاق و ۱۴ درصدی کشف مواد مخدر در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌ شهر و میمه از افزایش ۳۳ درصدی کشف کالای قاچاق و ۱۴ درصدی مواد مخدر در شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی در تامین امنیت فرا منطقه‌ای است، اظهار کرد: در شش ماهه اول ۱۴۰۰ نسبت به مشابه سال قبل در راستای تحقق شعار “سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها” با محوریت پلیس امنیت اقتصادی ، در کشف و توقیف قاچاق (کشف کالای قاچاق ) در شهرستان رشد ۳۳ درصدی و در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز با کشف ۹۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از جنس تریاک در محور مواصلاتی شمال به جنوب مواجه بودیم.

سرهنگ علی صادقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه

وی با تاکید بر شعار “پلیس هوشمند امنیت پایدار”، افزود: همگام با پیشرفت جامعه در مسیر توسعه و تکنولوژی، نیروی انتظامی شهرستان نیز با بهره‌گیری از دسترسی به برخی سامانه‌ها، دوربین‌های مستقر در شهرها، حضور فیزیکی، هماهنگی بین دستگاهی و  … مستندسازی در راستای برقراری امنیت اقتصادی در حوزه جلوگیری از ورود کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر و نیز تامین امنیت و آرامش اجتماعی به شهروندان خدمات متناسب ارائه می‌دهد.

صادقی با بیان اینکه در شش ماه ابتدای سال تصادفات جرحی در شهرستان ۳۶ درصد کاهش داشته‌است، تصریح کرد: پلیس راهور با همکاری مجموعه شهرداری اقدامات متناسبی در راستای فرهنگسازی و کاهش تصادفات انجام داده ‌است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تاکید بر اصل پیشگیری در وقوع جرم و جلوگیری از بزه اجتماعی، خاطرنشان‌ کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پلیس فتا در شهرستان با بهره‌گیری از آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای پیشگیری از جرائم مالی، کلاهبرداری، سو استفاده از اطلاعات شخصی و … اقدامات موثری در شهرستان انجام داده‌اند.

وی ضمن قدردانی از شهروندان برای همکاری با ماموران نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت، ادامه داد: طرح‌های رعد، قدس، ذوالفقار و محرم در شهرستان با همکاری شهروندان در راستای پاکسازی نقاط آلوده و دارای مزاحمت با موفقیت اجرا شده‌ است.

صادقی خبرنگاران را توزیع‌کنندگان امنیت دانست و خاطرنشان کرد: هدف نیروی انتظامی خدمت رسانی به آحاد مردم و تامین امنیت همه جانبه آنان بوده و این مهم با همکاری نزدیک خبرنگاران در امر خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی میسر می‌شود.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *