اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عضو شورای اسلامی شاهین شهر استعفا داد

علی صالحی تبار عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شاهین شهر امروز استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر نمود و به این ترتیب از سمت و مسولیت‌های خود، استعفا نمود.

علی صالحی تبار با اشاره به اینکه امروز استعفای خود را به هیأت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر شاهین شهر تقدیم کرده‌ام، اظهار داشت: انتظار من از هیئت رئیسه شورا این است که با استعفای اینجانب موافقت کنند.

علی صالحی تبار

وی در خصوص دلایل استعفای خود از حضور در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شاهین شهر ابراز داشت: بنده در حوزه عمران و شهرسازی فعالیت دارم و به دلایل شخصی درصدد ادامه فعالیت در حوزه تخصصی خود هستم.

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شاهین شهر ضمن قدردانی از مردم شاهین شهر و به ویژه اقوام ساکن در این شهر به دلیل اعتماد به وی برای حضور در شورای شهر گفت: سعی دارم بعد از پذیرفتن استعفایم در شورای شهر در زمینه توسعه فعالیت‌های عمرانی و افزایش اشتغال در شاهین شهر اقدام کنم.

گفتنی است در صورت پذیرفتن استعفای علی صالحی تبار عضو شورای شهر شاهین شهر، توسط هیأت رئیسه شورای شهر و پس از آن تائید فرمانداری این شهرستان، امید ایمانی، عضو علی البدل این شورا که در حال حاضر رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری شاهین شهر است، به پارلمان شهری شاهین شهر راه می‌یابد.

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ – پایگاه خبری شاهین شهری ( اجتماعی )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *