اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ماجرای استعفای شهردار شاهین شهر

مسعود عارفیان، شهردار سابق شاهین شهر با بیان اینکه قادر به ادامه مسیر خدمت به شهر و شهروندان شاهین شهر در جایگاه شهردار نیستم از سمت خود استعفا داد و شورا شهر نیز آن را پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری علی صالحی رئیس شورای اسلامی این شهرستان علت استعفای مسعود عارفیان شهردار شاهین شهر را شغل جدید عارفیان بیان کرد و افزود: شهردار شاهین شهر علت استعفای خود را پیدا کردن شغل جدید در تهران عنوان کرده است

وی در پاسخ به اینکه چرا اتفاقات گذشته باید در این دوره شورا نیز تکرار شود؟ ، بیان کرد: شورای دوره ششم برای جبران بی ثباتی مدیریت شهری در شورای دوره قبل تصمیم گرفت از بین گزینه‌هایی که اعلام آمادگی کرده و برنامه های خود را به شورا ارائه داده‌اند به نیروهای بومی شهر و کسی که در بدنه شهرداری شاهین شهر رشد کرده و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا است فرصت بدهد اما متاسفانه این اعتماد موجب بی اعتمادی شد.

ماجرای استعفای شهردار شاهین شهر

روابط عمومی شورای اسلامی شاهین شهر جمعه شب از پذیرفته شدن استعفای شهردار شاهین شهر خبر داد. جلسه شامگاه جمعه ۲۸ آبان ماه شورای شهر پیرامون بررسی درخواست استعفای مسعود عارفیان شهردار شاهین شهر در سالن جلسات شورای اسلامی برگزار و با این درخواست موافقت شد.

مسعود عارفیان با حضور در صحن شورای اسلامی با قدردانی از همکاری های اعضای شورای اسلامی در این مدت با بیان اینکه قادر به ادامه مسیر خدمت به شهر و شهروندان در جایگاه شهردار نیستم؛ بر استعفای خود اصرار نمود که در پایان اعضا با درخواست استعفای ایشان موافقت کرده و در ادامه کیانوش کیانی، معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری شاهین شهر انتخاب شد.

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ – پایگاه خبری شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *