اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

۱۰ مصدوم در تصادف تریلی و اتوبوس مسافربری در محور نطنز

بامداد شنبه پنجم آذرماه یکهزار و چهارصد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک تریلی سنگ کش برخورد نموده که مجب مصدوم شدن ۱۰ نفر از مسافران گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری عباس عابدی – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت :  با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار و ۳۵ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت:تصادف تریلی و اتوبوس در محور نطنز – اصفهان ۱۰ مصدوم داشت.

وی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر برخورد کرده است، ابراز داشت: این حادثه در محور نطنز به اصفهان بعد از نیه اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به محل این حادثه تصریح کرد: این حادثه ۱۰ مصدوم شامل چهار مرد، چهار زن و دو کودک داشت.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های گلدیس شاهین شهر و خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند.

تصادف تریلی با اتوبوس در محور نطنز

حسنعلی صالحیان، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: ساعت ۴:۳۸ دقیقه صبح امروز خبر تصادف اتوبوس با تریلر در اتوبان نطنز به اصفهان روبروی پارک دوقلو به اتاق فرمان واصل شد.

وی افزود: بلافاصله ۵ کد اورژانس نطنز و شاهین‌شهر و همچنین پایگاه هلال‌احمر نطنز به محل حادثه اعزام و ۱۰ مصدوم را به بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و خاتم‌الانبیا نطنز اعزام کردند.

یکی از مسافران این اتوبوس اظهار کرد: علت این حادثه خواب‌آلودگی راننده اتوبوس بود و این موضوع را بارها به راننده متذکر شدیم که گوشه‌ای پارک کرده و استراحت کند که راننده توجهی نکرد.

تصادف تریلی با اتوبوس در محور نطنز

وی ادامه داد: همه مسافران به این نتیجه رسیده بودیم که این اتوبوس دچار حادثه خواهد شد و به همین خاطر بیست مسافر اتوبوس به قسمت آخر اتوبوس رفتیم و چه بسا اگر قسمت جلوی اتوبوس سمت راست راننده مسافری نشسته بود حتماً جانش را از دست می‌داد.

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ – پایگاه خبری شاهین شهری ( حوادث شهرستان )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کشف ۱۰۴ تُن شیر خشک تاریخ گذشته در شاهین شهر

کشف ۱۰۴ تن شیر خشک تاریخ گذشته در شاهین شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰۴ تُن شیرخشک صنعتی تاریخ گذشته که در انبار یکی از شرکت‌های تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان شاهین شهر دپو شده بود خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *