اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در عملیات مشترک پلیس شاهین شهر و نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح غیرمجاز در نجف آباد در عملیات مشترک پلیس شهرستان های نجف آباد و شاهین شهر خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس شهرستان های نجف آباد و شاهین شهر گفت:‌ از این افراد ۸ قبضه سلاح وینچستر کشف شد.

وی  بیان داشت:‌ ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان و شهرستان شاهین شهر در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سلاح غیرمجاز از استان های جنوبی به مرکزکشور مطلع شدند و با آغاز تحقیقات نامحسوس، سرانجام زمانی که این قاچاقچیان در حال برنامه ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح بودند، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

وی افزود: در مراقبت های پلیسی مشخص شد که این افراد در حال قاچاق سلاح و تردد از یکی از استان های جنوبی کشور به سمت استان اصفهان هستند که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در عملیات مشترک پلیس شاهین شهر و نجف آباد

سرهنگ گوهری آرانی ادامه داد: سرانجام طی یک عملیات،‌ ۲ نفر متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان و در پوشش حمل تره بار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نجف آباد در حال تردد بودند ‌دستگیر و در بازرسی از زیر بار خودور، تعداد ۸ قبضه سلاح شورشی وینچستر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان برخورد قاطع پلیس با هر گونه اقدام در خصوص برهم زدن نظم و امنیت عمومی گفت: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ – پایگاه خبری شاهین شهری ( خبرهای انتظامی )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *