اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

همزمان با سراسر کشور برگزار شد
بیست و سومین مانور زلزله و ایمنی در شاهین شهر

همزمان با سراسر کشور بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان زنده‌یاد یاری‌زاده شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، مانور ایمنی و زلزله با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان دوره متوسطه در برابر زلزله و حوادث طبیعی، انجام واکنش‌های صحیح و سریع و کاهش تلفات و خسارت‌های ناشی از آن به صورت نمادین در این مدرسه برگزار شد.

این مانور با حضور جمعی از مسئولین و با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی،آتش نشانی ،نیروی انتظامی، جمعیت حلال احمر، فرمانداری و شهرداری شهرستان شاهین شهر و میمه و مدیریت محترم دبیرستان زنده یاد یاری زاده اجرا شد.

آتش پاد مجتبی رستمی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر در این خصوص ابراز کرد که: در این مانور آموزش‌های تئوری و عملی توسط نیروهای آتش نشانی نظیر دستورالعمل پناه گیری و خروج اضطراری ایمن، تخلیه مجروحین و مصدومین احتمالی، اطفا حریق و اسکان اضطراری به دانش آموزان ارائه گردید.

بیست و سومین مانور زلزله و ایمنی در شاهین شهر - دبیرستان یاری زاده

حامد عجبی، مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر نیز گفت: یکی از کارکردهای مدرسه که کمتر در کتاب ها آموزش داده می شود ، مهارت تصمیم گیری سریع است.

وی افزود: همیشه شرایط عادی نیست به بحران هم میرسیم، بایستی آماده باشیم برای روزهای سخت و تواناییِ تصمیم گیری سریع ، در این مواقع را داشته باشیم .

عجبی در پایان از زحمات و همکاری مسئولین و همچنین مدیریت محترم دبیرستان زنده یاد یاری زاده تشکر و قدردانی نمود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر نیز اضافه کرد که : برگزاری این قبیل مانورها فرصت مناسبی است تا توانمندی و آمادگی برای مقابله در برابر بلایای طبیعی را مورد سنجش قرار داده، نقاط قوت و ضعف را شناسایی و نسبت به رفع معایب و تقویت نقاط مثبت اقدام و در برابر حوادث طبیعی میزان خسارت را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

در پایان دانش آموزان در مرحله پناه گیری به محض پخش آژیر، در مکان‌های مناسب مانند زیر صندلی، گوشه دیوارهای داخلی حیاط مدرسه، پناه گرفته و تا اتمام آژیر در آن محل باقی ماندند.

در انتها ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، واحد آموزش سازمان آموزش‌های تئوری و عملی را در خصوص استفاده صحیح از وسایل گرمایشی به شهروندان عزیز ارائه کرده است.

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ – پایگاه خبری شاهین شهری 

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *