اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

همایش هفته بسیج در شاهین شهر

همایش گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئولان فرهنگی و بسیج هنرمندان شهرستان در محل ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و خبرگزاری بین المللی قرآن و پایگاه خبری شاهین پرس، همایش گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئولان فرهنگی و بسیج هنرمندان شهرستان در محل ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شد.

در این مراسم معنوی، اعضای بسیج اداره به همراه برخی از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه حضور یافتند.

در طی مراسم مذکور، سرهنگ رجبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، ضمن خوشامدگویی و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج قله بلند جبال تقوا و عشق است و در چنان معرفتی باید از آن نام برد که امام(ره)، این بزرگ پرچمدار بسیج در مورد آن فرموده است «اگر بخواهیم مصداق کاملی از اخلاص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجی خواهد بود» و یا در جای دیگری می‌فرمایند «بسیج لشگر مخلص خداوند است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج افزود: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با بسیجیان داشتند فرمودند «همه مردم ایران بسیجی هستند» که در واقع هم همین‌طور است.

وی در پایان با درود بر ایمان و اخلاص بسیجیان و شهدای بسیجی، عنوان کرد: ایثارگری و از خود‌گذشتگی بسیجیان در صحنه‌های جنگ به عنوان یک پدیده معنوی در دنیای مادی است.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش از بسیجیان تلاشگر و نمونه ناحیه مقاوت بسیج علی‌بن‌ ابیطالب(ع) با اعطای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز، ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان بویژه بسیجیان حوزه سلامت گفت : بسیجیان حوزه سلامت در ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی ضمن اشاره به کلام حضرت امام خمینی ره که فرموده بودند ” بسیج لشکر مخلص خداوند است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند ” افزود : ایثارگری و از خود‌گذشتگی بسیجیان در صحنه‌های مختلف فرهنگی هنری و اجتماعی به عنوان یک پدیده معنوی در دنیای مادی است.

همایش هفته بسیج در شاهین شهر

خاطر نشان می گردد این همایش از ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح همراه با برنامه های مختلف از جمله سرود ، مداحی و سخنرانی فرماندار شهرستان و امام جمعه شاهین شهر و .. برگزار شد.

همایش هفته بسیج در شاهین شهر

۴۰۰/۰۹/۰۳ – پایگاه خبری شاهین شهری 

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *