اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رئیس کمیته امداد شاهین شهر:
رونمایی از سامانه پرداخت آنلاین صدقات در شاهین شهر انجام شد

رئیس کمیته امداد شاهین شهر گفت: سامانه پرداخت آنلاین صدقه در شاهین شهر رونمایی شد و با اجرای این طرح فرایندهای حذف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری مهدی کریمی ریاست کمیته امداد شاهین شهر در حاشیه رونمایی از طرح پرداخت صدقه کد QR اظهار داشت: هدف از راه اندازی پرداخت صدقه با کد QR صرفه جویی در وقت، کاهش استهلاک پول ملی و حذف فرآیند کاغذی است.

رونمایی از سامانه پرداخت آنلاین صدقات در شاهین شهر انجام شد

وی با اشاره به وجود ۶ هزار و ۵۰۰ صندوق صدقه کمیته امداد در سطح شهر، منازل و مغازه‌های شاهین شهر ابراز داشت: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی نیست پرسنل کمیته امداد هر چند مدت یک بار برای تخلیه صندوق‌های صدقه مراجعه کنند.

رئیس کمیته امداد شاهین شهر با بیان اینکه دو هزار و ۱۲۷ خانوار به صورت مستقیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شاهین شهر هستند، بیان داشت: این نهاد از ۷۰۰ خانوار مددجو به صورت مقطعی حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان اصفهان امسال ۳۶۵ شغل تعریف کرده‌اند، تصریح کرد: برای این میزان اشتغال زایی نزدیک ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که بعد از راستی آزمایی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

کریمی از راه اندازی سامانه امدادهوشمند برای شناسایی خانوارهای واجد شرایط کمک‌های نهاد کمیته امداد امام خمینی خبر داد و گفت: این سامانه در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

۱۴۰۰/۰۹/۲۰ – پایگاه خبری شاهین شهری ( مهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *