اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان :
ماموریت اصلی فرماندهان جدید شهرستان‌های استان اصفهان دلگرم کردن مردم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید از ظرفیت همه سلیقه‌های سیاسی در راستای پیشرفت و آبادانی استان اصفهان استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از استانداری اصفهان ؛ محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه ماموریت اصلی فرماندهان جدید شهرستان‌های استان اصفهان دلگرم کردن مردم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: باید توجه داشت که این امر تنها با ارائه خدمت جهادی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه سلیقه‌های سیاسی در راستای پیشرفت و آبادانی استان اصفهان استفاده کرد، ابراز داشت: به همین دلیل فرمانداران جدید باید مسائل حاشیه‌ای و حاشیه‌ساز پرهیز کنند و بیشترین وقت خود را برای جذب حداکثری در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم صرف کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان : ماموریت اصلی فرماندهان جدید شهرستان‌های استان اصفهان دلگرم کردن مردم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاملاً درک می‌کنیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاملاً درک می‌کنیم، گفت: مردم باید اندکی به دولت سیزدهم فرصت دهند تا تمامی ظرفیت‌های استفاده نشده را در راستای منافع مردم و اشتغال جوانان مجدد فعال کرد.

وی از رسانه‌ها خواست تا می‌توانند از مسئولان جدید استان اصفهان مطالبه گری داشته باشند و از سوی دیگر نیز در انعکاس اخبار خود جنبه انصاف را به کار ببینند.

گفتنی است در پایان مراسم از خدمات ۳۰ ماهه اسفندیار تاجمیری فرماندار سابق تقدیر و سیدمحمدرضا کاظمی طبا به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شدند.

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ – پایگاه خبری شاهین شهری ( فرماندار شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه سیاسی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *