اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

استخدام مشاغل عملیاتی (ریلی) در شرکت تامین نیروی راه آهن
استخدام سراسری راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۱۴۰۰

شرکت نوین سبز پویا جهت تامین نیروی انسانی خود در مشاغل عملیانی (ریلی ) اقدام به جذب نیرو در رسته های مختلف شغلی می کند.

از آنجایی که کار در راه آهن جزو شغل هایی می باشد که طرفداران مخصوص به خود را دارد، افراد زیادی هر سال متقاضی استخدام راه آهن می باشند. استخدام راه آهن از طریق سامانه جذب نیرو در مشاغل عملیانی (ریلی) شرکت نوین سبز پویا انجام می شود و متقاضیان واجد شرایط می توانند در زمان مشخص شده جهت ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن اقدام کنند.

استخدام راه آهن 1400

معرفی سایت استخدام شرکت پویا نوین سبز wazmoon.com

سامانه استخدام جذب نیرو عملیاتی شرکت نوین سبز پویا این فرصت را برای علاقمندان به شغل های وابسته به راه آهن ایجاد کرده است تا این دسته از افراد در صورت واجد شرایط بودن بتوانند با ورود به سایت wazmoon.com برای استخدام راه آهن در رده های شغلی ارائه شده اقدم نمایند.

شغل های ارائه شده در استخدام راه آهن ۱۴۰۰ شامل لکوموتیوران، راهبر جرثقیل ریلی، متصدی ترافیک، ناظرتخلیه و بارگیری، راهبر ماشین آالت مکانیزه خط، تکنسین ارتباطات و عالئم الکتریکی، متصدی امور ساختمان، متصدی امور تاسیسات (برقی)، متصدی امور تاسیسات (مکانیکی)، سوزنبان، حفاظت ایستگاه، مکانیسین (تعمیرکار واگن) و  حفاظت فیزیکی می باشد که برای پذیرش در هر کدام از این رده های شغلی رشته های تحصیلی مرتبط طبق دفترچه راهنمای ثبت نام لازم است.

ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن از تاریخ امروز ۱۸ دی ماه آغاز شده و متقاضیان واجد شرایط فرصت دارند تا تاریخ ۲۸ دی ماه با مراجعه به سایت wazmoon.com برای تکمیل فرم ثبت نام و شرکت در آزمون آن اقدام نمایند. در آخر نیز با توجه به برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی _ تخصصی، ارزیابی روانشناختی و شایستگی شغلی، معاینات طب کار، طی دوره های آموزشی مربوطه و گزینش صالحیت های اخالقی و … تعدادی از واجدین شرایط جزو پذیرفته شدگان نهایی در استان های متقاضی نیرو قرار می گیرند و به استخدام راه آهن در می‌آیند.

شرایط استخدام راه آهن شرکت پویا نوین سبز wazmoon.com

همان طور که گفته شده شرکت نوین سبز پویا در رده های شغلی مختلف اقدام به پذیرش نیرو برای استخدام راه آهن از طریق سایت wazmoon.com می کند اما فقط افرادی می توانند فرایند ثبت نام خود برای این پذیرش را انجام دهند که علاوه بر مرتبط بودن رشته آن ها با شغل درخواستی، شرایط  عمومی و اختصاصی وضع شده جهت جذب نیرو شرکت نوین سبز پویا wazmoon.com برای راه آهن را نیز داشته باشند. حال در ادامه این مقاله این شرایط لازم گفته شده است.

شرایط عمومی :

تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

اعتقاد به دین مبین اسالم یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران.

نداشتن منع بکارگیری و نداشتن سوء پیشینه به موجب آرا مراجع قضایی ذیصالح.

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی.

داشتن شرایط فیزیکی مورد نظر و سالمت کامل جسمانی و روانی متناسب با شغل برابر استاندارد های مورد نظر شرکت.

شرایط اختصاصی استخدام راه آهن شرکت پویا نوین سبز

سن :

در مشاغل لکوموتیوران، متصدی ترافیک، تکنسین ارتباطات و علائم، متصدی امور ساختمان، متصدی امور تاسیسات (برقی و مکانیکی)، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، ر اهبر جرثقیل ریلی، و ناظر تخلیه و بارگیری، حداکثر سن مجاز با دارا بودن کارت پایان خدمت حدودا ۲۸ سال ( ۱۳۷۲/۰۱/۰۱ ) و با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی حدودا ۲۶ سال ( ۱۳۷۴/۰۱/۰۱ ) می باشد.

در مشاغل سوزنبان، حفاظت ایستگاهی، مکانیسین (تعمیرکار واگن) و حفاظت فیزیکی حداکثر سن مجاز با دارا بودن کارت پایان خدمت حدودا ۲۶ سال ( ۱۳۷۴/۰۱/۰۱ ) و با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی حدودا ۲۴ سال ( ۱۳۷۶/۰۱/۰۱ ) می باشد.

سابقه :
داوطلبانی که دارای سابقه خدمت در مجموعه سیر و حرکت راه آهن یا واحد های تعمیراتی ناوگان و مشاغل زیرساخت ریلی، می باشند حداکثر تا ۴ سال به سقف سنی آن ها اضافه می شود. ( با ارائه سوابق بیمه ای مرتبط و تایید شده توسط سازمان تامین اجتماعی )

در این آزمون صرفا داوطلبان بومی مجاز به شرکت می باشند.

داوطلبان چنانچه از شرایط ایثارگری برخوردار می باشند، ضروری است در تقاضانامه ثبت نام نسبت به تکمیل فیلد مربوطه اقدام نمایند. فرزندان شهدا، برادر شهید، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر به شرط ارائه مستندات ایثارگری تایید شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، از شرط سن، حداکثر تا سقف ۵ سال معاف می باشند. ضمن اینکه این دسته افراد نیز باید شرایط مد نظر شرکت را دارا باشند.

دارندگان مدارک تحصیلی مرتبط طبق مواردی که دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن مشخص شده است، مجاز به ثبت نام خواهند بود.

برای اطلاع از سایر شرایط و ضوابط و لیست رشته های تحصیلی مورد نیاز، مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن پیشنهاد می شود.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن wazmoon.com

اگر جزو متقاضیانی هستد که تمام شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن شرکت نوین سبز پویا را دارید، برای تکمیل فرم ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی باید در ابتدا وارد سایت wazmoon.com شده و بعد از خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه آزمون، باید برای تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایید.

ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن به صورت کاملا اینترنتی از طریق سایت شرکت نوین سبز پویا به نشانی wazmoon.com انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ ارگانی جهت ثبت نام نیست. برای ثبت نام آزمون راه آهن کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا وارد سایت wazmoon.com شده و بر روی گزینه خرید کارت کلیک کنید.

برای خرید کارت به وارد کردن اطلاعاتی از جمله نام، نام خانوادگی، کد ملی، شاره شناسنامه و تلفن همراه دارید.

استخدام راه آهن 1400- خرید کارت

بعد از وارد کردن اطلاعات لازم و طی کردن مراحل به شما یک کد پیگیری بانک داده می شود.

استخدام راه آهن 1400- خرید کد از بانکبعد از دریافت کد پیگیری بانک مجدد وارد صفحه اصلی شده و بر روی گزینه ” ثبت نام از طریق کد پیگیری بانک ” کلیک کنید.

استخدام راه آهن 1400- ثبت نام با کد خریداری شده

در ادامه کد پیگیری بانک را دریافت کرده و بعد از طی کردن مراحل لازم جهت ثبت نام کد رهگیری خود را دریافت کنید. دریافت کد رهگیری به منزله با موفقیت انجام شدن روال ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن می باشد.

درصورتی که نیاز به اطلاح و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز داشتید در زمان ثبت نام به مدت ۳ بار این امکان برای شما فراهم است تا با انتخاب گزینه اصلاح و ویرایش اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنید.

استخدام سراسری راه آهن جمهوری اسلامی ایران 1400

فراموشی کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن

یکی دیگر از امکاناتی که سایت wazmoon.com برای متقاضیان آزمون شرکت پویا نوین سبز فراهم کرده است امکان بازیابی کد پیگیری و کد رهگیری بانک می باشد. به طوری که اگر افراد یکی از کد های دریافتی خود را گم و یا فراموش کنند می توانند با ورود مجدد به سایت wazmoon.com و انتخاب گزینه ” نمایش کد ها ” و وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و تلفن همراه کد ها را مجددا بازیابی کنند.

پس برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه جذب نیرو عملیاتی شرکت پویا نوین سبز شده و بر روی گزینه اطلاح و ویرایش کلیک کنید و بعد از آن بر روی کد مد نظر خود کلیک کنید.

استخدام سراسری راه آهن جمهوری اسلامی ایران 1400

در ادامه اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و بر روی گزینه ” نمایش کد رهگیری ” کلیک کنید.

استخدام سراسری راه آهن جمهوری اسلامی ایران 1400

اعلام نتایج آزمون استخدامی راه آهن:

افرادی گه در آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۰ شرکت کرده اند می توانند با ورود به سایت www.wazmoon.com از نتایج آزمون خود اطلاع یابند. نتایج این آزمون مانند تمامی روال ثبت نام از طریق سامانه جذب نیرو مناطق عملیاتی شرکت نوین پویا سبز اعلام می شود.

این نتایج معمولا تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام شده و متقاضیان می توانند با ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن و وارد کردن اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج خود اقدام نمایند.

 

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کارگروه استخدام و مشاغل

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *