اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در پی بازدید نمایندگان وزارت ارشاد از شهرستان شاهین شهر و میمه
تامین منابع مالی ” مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر ” در دستور کار قرار گرفت

نمایندگان وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و جمعی از مسولین استانی و شهرستان شاهین شهر و میمه از محل احداث مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر ، کتابخانه نیمه احداث گز و ساختمان مجتمع اداری فرهنگی شهرستان برخوار بازدید و در خصوص پیشرفت این پروژه ها مذاکراتی انجام دادند.

تامین منابع مالی " مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر " در دستور کار قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و حماسه سازان و فرمانداری شاهین شهر و میمه، صبح روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه سال ۱۴۰۰، سید محمود اسلامی معاون مدیریت توسعه و منابع و سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار و فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و رمضانعلی معتمدی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از محل زمین مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر بازدید کردند.

تامین منابع مالی " مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر " در دستور کار قرار گرفت

فرامرز رادمنش در این بازدید به بیان تلاشهایی که در سال های گذشته برای اختصاص زمین مجتمع فرهنگی هنری انجام پذیرفته بود ، پرداخت و برای ساخت این مجتمع درخواست اقدام فوری نمود .

در پایان این بازدید مقرر شد برای تامین منابع مالی ساخت پروژه مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر، با هماهنگی اداره کل و وزارتخانه متبوع ، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است نمایندگان وزارت ارشاد در ابتدای سفر خود، از محل کتابخانه در حال احداث شهر گز بازدید کرد و در ادامه طی نشستی درخصوص تامین منابع مالی این پروژه تصمیم گیری شد.

این بازدید در راستای پیگیری مطالبات مردم شهر گز در خصوص تکمیل و تجهیز مجموعه فرهنگی، هنری و کتابخانه عمومی شهر گز و با دعوت نماینده مردم شهرستان، صورت گرفت.

در این دیدار که کاظمی طباء فرماندار شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، قاسمی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، هلاکویی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان،حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شهر گز، غلامی شهردار گز، اعضای شورای اسلامی شهر گز و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی و معتمدین حضور داشتند، غلامی شهردار گز، گزارش مفصلی از مشخصات پروژه و اقدام صورت گرفته ارائه و با اشاره به مطالبات جدی مردم از شهردار و شورای شهر خواستار همکاری و مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تکمیل و راه اندازی این پروژه شد.

در ادامه دکتر اسلامی معاون توسعه مدیریت و منافع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سیاست دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سیاست دولت و وزارت ارشاد توزیع عادلانه امکانات با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و حمایت از فعالیت مراکز فرهنگی است.

ایشان با اشاره به ظرفیت های شهر گز آمادگی خود را جهت تامین منابع مالی لازم از ردیف های سفر ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تکمیل و تجهیز پارت مربوط به کتابخانه اعلام و مقرر شد پیگیری اختصاص ردیف بودجه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت بگیرد.

تامین منابع مالی " مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر " در دستور کار قرار گرفت

و جلسه تصمیم گیری در خصوص تامین منابع مالی برای تکمیل ساختمان کتابخانه شهر گز برخوار با حضور آقای حاجی، معاون وزیر ارشاد، مدیر کل ارشاد استان، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار گردید

تامین منابع مالی " مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر " در دستور کار قرار گرفت

همچنین ساختمان نیمه کاره مجموعه فرهنگی اداری شهرستان برخوار نیز توسط سید محمود اسلامی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بازدید قرار گرفت.

تامین منابع مالی " مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر " در دستور کار قرار گرفت

و در پایان سفر جلسه جمع بندی سفر معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان برخوار در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار برگزار گردید.

تامین منابع مالی " مجتمع فرهنگی هنری شاهین شهر " در دستور کار قرار گرفت

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کارگروه فرهنگ و هنر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *