اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با راه اندازی سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی محقق گردید
پرداخت بلیت اتوبوس با موبایل در شاهین شهر

از این پس شهروندان شاهین شهری می توانند با نصب اپلیکیشن شهرداری بر روی تلفن همراه اندروید خود بهای بلیت اتوبوس را به آسانی پرداخت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر با راه اندازی سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقاء سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC) در سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر، از این پس شهروندان شاهین شهری می توانند با نصب اپلیکیشن مذکور بر روی تلفن همراه اندروید خود بهای بلیت اتوبوس را به آسانی پرداخت نمایند.

اپلیکیشن خدمات اتوبوسرانی شاهین شهر - پرداخت بلیت اتوبوس با موبایل در شاهین شهر

سعید فلاحیان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: راه اندازی سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقاء سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC) سازمان گامی دیگر در راستای ایجاد شهر الکترونیک است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون اپلیکیشن پرداخت بهای خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی شاهین شهر فعال است افزود: شهروندان عزیز می توانند با نصب اپلیکیشن مذکور بر روی تلفن همراه اندروید خود بهای بلیت اتوبوس را به آسانی پرداخت نمایند.

فلاحیان امکان شارژ آنلاین کارت(کارت شهروندی)، امکان استفاده از شاهین کارت در فروشگاه ها و مراکز خرید طرف قرارداد، امکان خرید بلیت تک سفره به صورت Qr code (کدسریع)، امکان ارائه سرویس های خدمات شهری به گروه های خاص(معلولان) به صورت هدفمند، ایجاد حساب شهروندی جهت پرداخت های شهری، امکان برنامه ریزی سفر با اتوبوس های شهری از طریق اپلیکیشن مسیر یاب در شاهین شهر، اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس از نمایشگرهای سطح شهر، امکان نظارت بهتر به سرویس خطوط اتوبوس و بهبود کیفیت خدمات به شهروندان ارجمند را از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن برشمرد که در صورت ایجاد بسترهای لازم در آینده راه اندازی خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر خاطر نشان نمود: راه اندازی سامانه های مذکور باعث صرفه جویی در وقت شهروندان عزیز، خدمت رسانی هرچه بهتر و ایجاد نظم بیشتر در شهر می گردد.

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری

اینستاگرام پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه را ببینید

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *