اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهردار شاهین شهر (سعید ابریشمی راد ):
شرط اصلی توسعه متوازن شهری ، توسعه ظرفیت های اجتماعی شهر است | هنرمند باید در جامعه جایگاه داشته باشد

شهردار شاهین شهر: شرط اصلی توسعه متوازن شهری ، توسعه ظرفیت های اجتماعی شهر است | هنرمند باید در جامعه جایگاه داشته باشد |هنرمندان به عنوان یک ظرفیت اجتماعی در اعتلای جامعه مسئولیت و وظیفه دارند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر با مسولین اداره ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار داشت.  فرامرز رادمنش در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ابریشمی راد به عنوان شهردار جدید شاهین شهر در ابتدا گزارشی از فعالیت های اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان ارائه داد و گفت :  اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان با وجود شرایط سخت موجود، همواره در کنار این اداره به رسالت فرهنگی و هنری خود در راستای رشد و نمو فرهنگی شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

شرط اصلی توسعه متوازن شهری ، توسعه ظرفیت های اجتماعی شهر است | هنرمند باید در جامعه جایگاه داشته باشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود : پیش از شیوع بیماری کرونا برنامه های فرهنگی هنری در طول هفته و در مناطق مختلف شهر هر روز هفته برگزار می شد برنامه هایی از قبیل :  اجرای شب های شعر حافظ خوانی ، سعدی خوانی ، مولوی خوانی و .. که توسط انجمن های ادبی شهرستان برگزار می شود ، برنامه پاتوق تماشایی شهرستان ، نقد فیلم در سینما تک ، اجرای تئاترهای خیابانی در پارکها ، اجرای نمایش صحنه ای و کسب مقام های استانی و کشوری گروه های نمایشی ، برگزاری نمایشگاه های آثار تجسمی هنرمندان شهرستان ، برنامه های فرهنگی مذهبی کانون های فرهنگی مساجد در سطح شهرستان و بسیاری از برنامه های دیگر که با شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت ها غیر حضوری شد ولی با کاهش این بیماری ، فعالیت حضوری خود را به تازگی آغاز کرده اند.

شرط اصلی توسعه متوازن شهری ، توسعه ظرفیت های اجتماعی شهر است | هنرمند باید در جامعه جایگاه داشته باشد

رادمنش با اشاره به اجرای برنامه های مشترک این اداره و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خاطر نشان کرد : این اداره به پشتوانه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این آمادگی را دارد که برنامه های فرهنگی هنری با سطح کیفی بسیار خوب و هزینه کرد پایین اجرا نماید و حمایت های شهرداری می تواند سطح کمی و کیفی این برنامه ها را ارتقاء بخشد.

 سعید ابریشمی راد در ادامه ضمن خیر مقدم به فعالیت های اجتماعی در مسئولیت های قبلی خود اشاره کرد و درخصوص توسعه شهری متوازن گفت : شرط اصلی توسعه متوازن شهری ، توسعه ظرفیت های اجتماعی شهر است و موضوعی که ما را با شما پیوند می دهد بهره مندی از جامعه هنرمندان در توسعه ظرفیت های اجتماعی است.

زیرا هنر زیباست و وقتی می خواهید ارزش های فرهنگی را انتقال دهید فقط گفتن خوب باش کافی نیست و هنر می تواند انتقال ارزشها را با یک زبان زیبا و قابل درک و فهم به مخاطبین ارائه دهد. بنابراین هنرمند باید در جامعه جایگاه داشته باشد . هنرمندان به عنوان یک ظرفیت اجتماعی در اعتلای جامعه مسئولیت و وظیفه دارند و اگر این هنرمند به عرصه اجتماعی آمد آن وقت وظیفه من است حمایت کنم .

در پایان این دیدار صمیمانه مقرر شد جلسات مشترک بیشتری با حضور جامعه هنرمندان شهرستان در دستور کار قرار گیرد. شایان ذکر است در پایان جلسه فرامرز رادمنش با اهداء کتاب ، انتصاب سعید ابریشمی راد را به عنوان شهردار جدید شاهین شهر تبریک گفت.

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ – پایگاه خبری شاهین شهری ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *