اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سقوط مرد ۵۸ ساله در چاه آب شهرک صنعتی مورچه خورت شاهین شهر

مرد ۵۸ ساله در چاه شهرک صنعتی مورچه خورت به داخل چاه سقوط کرده بود و از ناحیه کمر آسیب دیده بود توسط تیم امداد نجات آتش نشانی شاهین شهر نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر، با اعلام حادثه سقوط فرد در چاه در مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ساعت ۰۹:۵۵ واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت یک تیم امدادگر  ایستگاه ۲ سازمان به محل حادثه اعزام شد.

آتش نشان سجاد مرتضایی فرمانده عملیات اعلام کرد:

به محض حضور در محل با ازدحام پرسنل کارخانه مواجه که نیروهای سازمان سریع با رعایت نکات ایمنی وارد عمل شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات و نصب سه پایه و تجهیزات لازم روی چاه، وارد چاه شده و مصدوم ۵۸ ساله را با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه کمر با تجهیزات مربوطه ثابت و به بیرون انتقال دادند. این عملیات با همکاری امدادگران هلال احمر و حضور نیروهای آتش نشانی شهرک صنعتی انجام شد.

آتش یار مجتبی دارسنج  نیز در این رابطه گفت:

در پی اعلام حادثه سریع تیم عملیات و تیم امداد و نجات ارتفاع به محل حادثه اعزام و پس از بررسی چگونگی بروز حادثه و ارزیابی وضعیت چاه ( به عمق حدود ۱۳ متر)  با رعایت نکات ایمنی با تجهیزات وارد چاه و پس از بررسی وضعیت مصدوم، با حمایت امدادگر مصدوم را به بالای چاه منتقل و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس گردید.

آتش پاد مجتبی رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در این رابطه گفت:

فاصله چاه از دیوارهای جانبی و دیگر چاه ها باید حداقل ۳ متر باشد.

جهت‌ جلوگیری‌ از سقوط‌ خاک‌ و سنگ‌ به‌ داخل‌ چاه‌ دور دهانه‌ بایدآستانه‌ ای‌ به‌ ارتفاع‌ حداقل‌ ۱۵ سانتیمتر با مصالح‌ مقاوم‌ تعبیه‌ گردد، در هر حال‌ این‌ آستانه‌ باید طوری‌ باشد که‌ برخورد اتفاقی‌ پا با وسایل‌ کار سبب‌ تخریب‌ آن‌ نگردد.

لازم است‌ جهت‌ حفظ‌ جان کارگران‌، اطراف‌چاه‌ و یا از کنار دهانه‌ در محل‌ ایستادن‌ کارگران ‌تخته‌ یا الوارهای‌ زیر پایی‌ با مقاومت‌ و پهنای‌ کافی‌ قرار داده شود.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۰/۱۰/۲۵
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه حوادث و انتظامی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *