اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار گردید:
تقدیر از بانوان برگزیده شاهین‌شهری به مناسبت روز زن

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، جشنی با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و شهروندان ارجمند در تالار شیخ بهایی برگزار گردید.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شهرداری شاهین شهر، سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این مراسم بانوان را ارکان اصلی جامعه و خانواده در تعلیم و تأمین امنیت و سلامت جوامع دانست و گفت: در همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها روزهایی را در تقویم روزشمار بنا به اهمیت اشخاص نامگذاری می‌کنند و به دلیل اهمیت نقش زن در همه دنیا روزی برای پاسداشت مقام زن نام‌گذاری شده‌ که خوشبختانه در ایران اسلامی ما این موضوع پررنگ تر است.

تقدیر از بانوان برگزیده شاهین‌شهری به مناسبت روز زن

وی در ادامه افزود: در شأن و منزلت والای مقام زن همین بس که سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) را به عنوان روز گرامیداشت زن انتخاب نموده اند چراکه آن حضرت دردانه هستی است.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه بنده به حضور و حمایت بانوان فعال و فرهیخته شاهین شهر نیازمندم اظهار داشت: ان شاء الله با اعتقاد به ارزش‌های اسلامی بتوانیم شاهد حضور پررنگ بانوان برای اداره شهر باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آیین ضمن تبریک و تهنیت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر افزود: با توجه به انتخاب شهردار جوان ، باتدبیر و فعال شهر، امیدواریم در این دوره شاهد حضور پررنگ بانوان در صحنه‌های مدیریت شهر باشیم.

وی در ادامه از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در برگزاری مراسم جشن تقدیر نمود.

همچنین در این مراسم از بانوان برگزیده شاهین‌شهری در زمینه های مختلف تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است مراسم جشن میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) با برنامه هایی شامل اجرای گروه سرود ناشنوایان پژواک ، موسیقی و برنامه های متنوع دیگر همراه بود.

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ – پایگاه خبری شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *