اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ریاست اداره ارشاد شاهین شهر در حاشیه عیادت از استاد نادر مظفر:
زبان شعر بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و برای همه قابل حصول نیست

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه برخی از همکاران و پیشکسوتان حوزه شعر و موسیقی با پیشکسوت حوزه شعر و ادب شهر گز استاد نادر مظفر دیدار و از ایشان عیادت کردند.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه فرامرز رادمنش ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه برخی از همکاران و پیشکسوتان حوزه شعر و موسیقی با پیشکسوت حوزه شعر و ادب شهر گز استاد نادر مظفر دیدار و از ایشان عیادت کردند.

فرامرز رادمنش در این دیدار صمیمانه زبان شعر را در توسعه ارزش های فرهنگی اجتماعی و دینی جامعه حائز اهمیت دانست و گفت : زبان شعر بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و برای همه قابل حصول نیست.

دیدار مسولین اداره ارشاد و اهالی شعر و ادب پیشکسوت شعر و ادب با استاد نادر مظفر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ادامه گفت :  زبان شعر را در لحظات اندوه، شادی، خشم، رنجش، قدردانی یا ستایش، از کلماتی که بی‌اختیار بر زبانمان جاری می‌شوند، می‌شنویم. در چنین لحظاتی، زبان نثر از سخن گفتن بازمی‌ایستد، زیرا شاعرِ درون ما، سکوت را شکسته و به حرف درمی‌آید.

در این دیدار سیروس شجاعی فر از اساتید شهر و ادب شهرستان ، سروده ای در وصف استاد غیوری ارائه نموده و استاد مظفر نیز سروده خود را در وصف حافظ بیان کردند .

در ادامه این دیدار صمیمانه ، فرامرز رادمنش ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت مستمر نادر مظفر حافظ خوان و پیشکسوت حوزه شعر و ادب شهرستان ، برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود .

در پایان این دیدار نادر مظفر ، کتاب تبسم عشق که درخصوص یکی از شهدای شهر گز بود را به رئیس اداره و سایر حاضرین اهداء نمودند .

شایان ذکر است در این دیدار فرامرز رادمنش رئیس اداره ، اقبال طاهر زاده مسئول انجمن های ادبی شهرستان ، سیروس شجاعی فر شاعر پیشکسوت شهرستان ، استاد غیوری شاعر پیشکسوت شهرستان و نادر مظفر شاعر پیشکسوت شهرستان حضور داشتند .

۱۴۰۰/۱۰/۳۰
شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه
رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری

 

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *