اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اسقف اعظم سیپان کچجیان:
شورای خلیفه گری ارامنه شاهین شهر جوان ترین شوراست | ما جامعه ارامنه خود را جزء اقلیت حساب نمی کنیم

اسقف اعظم و پیشوای دینی جامعه مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار با مسؤولان شاهین شهر به مناسبت شروع سال میلادی ۲۰۲۲  : ما جامعه ارامنه ، خود را جزء اقلیت حساب نکرده چرا که قرنهاست در کنار مسلمانان با صلح و صفا زندگی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان دفتر امام جمعه شاهین شهر با اسقف اعظم سیپان کچجیان پیشوای دینی جامعه مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت آغاز سال میلادی ۲۰۲۲ دیدار نمودند.

دکتر سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال میلادی ۲۰۲۲ گفت: بنده و همکارانم احساسات قلبی و ابراز خوشبختی خویش را از حضور در این جمع صمیمی اعلام داشته و امیدوارم با دعای خیر همدیگر برای گسترش مهرورزی و زندگی پر از محبت و شادی تلاش نماییم.

مسؤولان شاهین شهر با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران و شورای خلیفه گری شاهین شهر دیدار کردند
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از ویژگی های شاهین شهر حضور مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف در کنار همدیگر است افزود: ان شاء الله همه بتوانیم با وحدت و یکدلی در این طلیعه مبارک برای یک دوران باشکوه و سراسر مهربانی در راستای شهری آبادتر و زیباتر کوشش کنیم.

مسؤولان شاهین شهر با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران و شورای خلیفه گری شاهین شهر دیدار کردند
ابریشمی راد در پایان اظهار داشت: امیدوارم شاهد ایامی پر از شادی، شعف و موفقیت برای همه همشهریان ارجمند بویژه شهروندان خوب ارمنی شاهین شهری در سال جدید میلادی باشیم.

علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهرومیمه نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید میلادی گفت: مفتخریم برای شهروندانی خدمت گزاری می نماییم که با وجود قومیتها و مذاهب مختلف، با مهربانی ، صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
وی در ادامه تصریح نمود: اعضای شورای اسلامی شاهین شهر برای رفع مشکلات همه شهروندان ارجمند با هر دین و مذهب و هر قوم از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

اسقف اعظم سیپان کچجیان پیشوای دینی جامعه مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار گفت: قطعا” این نشست به عنوان یک روز به یادماندنی در اذهان ما خواهد ماند.

 

وی در ادامه شورای خلیفه گری شاهین شهر را جوان ترین شورا عنوان نمود و گفت: ما جامعه ارامنه ، خود را جزء اقلیت حساب نکرده چراکه قرنهاست در کنار مسلمانان با صلح و صفا زندگی می کنیم.

اسقف اعظم در بخشی از سخنان خود به مسائل روز پرداخت و از حمایت های جمهوری اسلامی ایران به جامعه ارامنه تشکر نمود.
سیپان کچجیان در خاتمه گفت: خداوند به همه سلامتی ،خرد و توانایی بدهد تا بتوانیم در کنار یکدیگر به فعالیت های خود ادامه دهیم.

 

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ – پایگاه خبری شاهین شهری ( اخبار اجتماعی شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *