اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ابوترابی: از امروز باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود

ابوترابی: از امروز باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه) در نشستی خبری، به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

ابوالفضل ابوترابی، انتخابات را به جشن بزرگ ملی تشبیه کرد و گفت: با وجود حضور چشمگیر مردم در روز انتخابات، انتظار این بود که درصد مشارکت مردمی بیشتر باشد.

.

وی خاطرنشان کرد: اولین اقدامی که باید بلافاصله پس از تشکیل مجلس جدید در دستور کار نمایندگان قرار بگیرد بررسی مشکلات پیش روی مردم است.

.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی از تشکیل اتاق فکر برای استفاده از ایده های کاندیداهای مجلس در نجف آباد خبر داد و تاکید کرد: از امروز باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود.

.

از حضور سایر کاندیدا ها در اتاق فکر دفتر نماینده استقبال و در صورتی که تمایل داشته باشند از ایده ها و طرح های آنها استفاده می کنم.

.

ابوترابی سپس به بیان پیگیری سه ابر پروژه در شهرستان نجف آباد پرداخت و تشریح کرد: ابر پروژه ریل باس نجف آباد پس از رفع مشکلاتی که وجود داشت در سال آینده کلنگ زنی خواهد شد. آزاد راه نجف آباد به سپاهان شهر اصفهان و احداث مرکز جامع سرطان دیگر پروژه های بزرگی است که سال آینده کلنگ زنی آن انجام می شود. 

.

ابوترابی درباره به تعویق افتادن افتتاح بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد اظهار کرد: بخش اورژانس این بیمارستان بزرگترین اورژانس استان است. همچنین بزرگترین مرکز جراحی قلب استان پس از بیمارستان چمران به این بیمارستان اختصاص دارد. افتتاح این پروژه به خاطر نزدیکی به زمان انتخابات به تعویق افتاد تا شائبه های تبلیغاتی به وجود نیاید.

.

وی به ورود ایران به لیست سیاه FATF نیز اشاره کرد و افزود: ما از FATF چیزی به دست نیاوردیم که حالا نگران از دست رفتن آن باشیم. ظالمانه ترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. منشا تمام مشکلات ما در داخل کشور است. باید برای بر طرف کردن آنها برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *