اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نجات ساکنین یک مجتمع از حریق توسط تیم ده نفره آتش نشانان شاهین شهری

تیم ده نفره آتش نشانان شاهین شهری ساکنین مجتمع مسکونی حریق یافته در خیابان رازی شاهین شهر را نجات دادند | منشا اتش سوزی اتاق خواب یکی از واحدهای مجتمع بود و یکی از ساکنین دچار جراحت شد.

به گزارش شاهین شهری | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر، با اعلام آتش سوزی یک واحد آپارتمان در خیابان رازی به ستاد فرماندهی این سازمان در مورخ ۲۴/دی/۱۴۰۰ساعت ۱۳:۰۸ سریع پرسنل عملیاتی ایستگاه ۱ و ۳ به محل حادثه اعزام شدند.

آتش یار سوم علیرضا ابراهیمی فرمانده عملیات اعلام کرد:

در محل دود غلیظ راه پله و واحدهای مسکونی را در برگرفته بود و ساکنین در داخل واحدها محبوس شده بودند. آتش نشانان سریع وارد عمل شده و پس از بررسی و پیدا کردن منشا آتش سوزی که از داخل اتاق خواب یک واحد مسکونی در طبقه اول مجتمع رخ داده بود، با کشیدن لوله و آبدهی به محل، آتش سوزی در همان ابتدای کار مهار و از سرایت آتش به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری شد.

آتش یار دوم محمد حسین غلامی کشیک وقت نیز در این رابطه گفت:

با توجه به حجم بالای دود در ساختمان هم زمان از دو ایستگاه عملیاتی جهت اطفای حریق تعداد ۱۰ نفر آتش نشان به همراه چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان با باز کردن راه های خروجی تمامی ساکنان را از مجتمع خارج و با استفاده از رم فن ( رم فن ابزاری تخصصی جهت تخلیه سریع دود از محل می باشد ) دود محل تخلیه شد. در این عملیات با تجربه و کارایی آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر قسمت های ساختمان و دیگر واحد های مسکونی جلوگیری شد. در ضمن یکی از ساکنین مجتمع مسکونی دچار مجروحیت شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.کلیه نکات ایمنی به ساکنین مجتمع گوش زد شد.

آتش پاد مجتبی رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در این رابطه گفت :

حادثه خبر نمى‌کند. با رعایت نکات ایمنى قبل از وقوع آتش‌سوزى همیشه براى مقابله با آتش‌سوزى آماده باشیم. کپسول آتش‌نشانى مناسبى در منزل داشته باشید و در مورد نحوه استفاده از آن، آموزش ببینید و به اعضای خانواده نیز آموزش دهید و ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و با اعلام وقوع آتش‌سوزی سازمان  آتش نشانی را مطلع کنید.

شایان ذکر است علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد./

 

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۰/۱۰/۲۴
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه حوادث و انتظامی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه | پیشگامان راه آزادی

افتتاح سومین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین در شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش  پایگاه خبری شاهین شهری ؛  روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ؛ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین « پیشگامان راه آزادی » با حضور سرکار خانم دکتر کریمی | معاون بهزیستی استان اصفهان ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار  و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان ؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. 🔶 لازم به ذکر است که: مرکز درمان و بازتوانی معتادین پیشگامان راه آزادی، مرکز اقامتی بهبود معتادین است که با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیردولتی ( برادران آزادی ) و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، با ظرفیت ۶۰ نفر و با مساحت ۱۹۰۰ متر زيربنا و ۸۰۰ متر ساخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *