اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با درایت نیروی انتظامی برخوار کشف گردید
تولید ارز دیجیتال در کوره آجرپزی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از کشف ۲۳ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از پلیس، سرهنگ “مجید حاتمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی “بُرخوار” از تولید غیرمجاز ارز دیجیتال در یک کوره آجرپزی واقع در حاشیه شهرستان برخوار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

تولید ارز دیجیتال در کوره آجرپزی

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز طی هماهنگی‌ با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره برق شهرستان به محل اعزام و از این مکان بازرسی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” اظهار داشت: ۲۳ دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز در حال استخراج ارز دیجیتال بودند کشف و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی ارزش ماینرهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص پرونده مربوطه تشکیل شد و فرد خاطی نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.#

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کارگروه حوادث و انتظامی

اینستاگرام پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه را ببینید

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *