اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلوه گری کتیبه های آسمانی در شاهین شهر

نخستین دوره رویداد شهری “ کتیبه های آسمانی ” با هدف ترویج مفاهیم عبادی ماه مبارک رمضان در قالب بیان هنری و همچنین ایجاد ارتباط موثر بین هنرمندان و شهروندان شاهین شهر برگزار می شود.

به گزارش شاهین شهری | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شهرداری شاهین شهر، مسئول واحد زیباسازی شهری شهرداری شاهین شهر اظهارداشت : این رویداد شهری در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور خوشنویسان شهرستان شاهین شهر و میمه و به صورت اجرای زنده در جوار یادمان شهدای گمنام شاهین شهر برگزار می گردد.

بوسعیدی با اشاره به برکات و فضایل خاص دعای جوشن کبیر و با توجه به در پیش بودن لیالی قدر اظهار داشت: برنامه تحریر خوشنویسان در اولین دوره این رویداد شهری، کتابت فرازهایی منتخب از دعای روحبش جوشن کبیر با تاکید بر صفات خداوند خواهد بود.

کتیبه های آسمانی شاهین شهر

مسؤول واحد زیباسازی شهری شهرداری شاهین شهر گفت: در حاشیه این برنامه غرفه ای برای آشنایی کودکان و نوجوانان شاهین شهری با هنر غنی خوشنویسی و صفات و معارف الهی در فضایی شاد و با حضور کارشناسان دینی و هنرمندان خوشنویسی برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است کتیبه های تحریر شده در شب برگزاری رویداد، طی روزهای آینده و تا پایان ماه مبارک رمضان جهت مشاهده شهروندان در اماکنی از شهر نصب و فضای شهر را مزین به صفات خداوند به زبان هنر خواهد نمود.

۱۴۰۱/۰۱/۲۴
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری
کار گروه مذهبی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *