اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شاهین شهر در مسیر ارتقاء به شهر الکترونیک

نشست تخصصی شهر هوشمند با حضور شهردار ، برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ، جمعی از مدیران شهرداری و کارشناسان حوزه شهرالکترونیک برگزار گردید.| سعید ابریشمی راد: برای ایجاد شهر هوشمند باید ابتدا کلیه خدمات در شهرداری الکترونیک شود.

شهر هوشمند در شاهین شهر

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این نشست گفت: خوشبختانه زیرساخت های شهر هوشمند در شاهین شهر وجود دارد که ان شاء الله با فراهم شدن شرایط، شهر در افق چندساله می‌تواند به یک شهر الکترونیک تبدیل گردد.

وی در ادامه اظهارداشت: برای ایجاد شهر هوشمند باید ابتدا کلیه خدمات در شهرداری الکترونیک شود.

شهردار شاهین شهر تصریح نمود: برنامه هوشمندسازی باید در مسیر درست قرار گرفته و همه دستگاههای اجرایی همکاری لازم را داشته باشند تا به یک نتیجه ایده آل برسیم.

گفتنی است کارشناسان حوزه شهر الکترونیک در این نشست به بیان شرایط و زیر ساخت های شهر هوشمند پرداختند.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۱/۰۲/۰۱
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید.

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نشست خبری سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی هاشمینا : هدف از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت  " رو به قله " کردن جوانان است.

هدف ؛ رو به قله کردن جوانان در شاهین شهر است

🔶 به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA ؛ روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 رسول هاشمیان | ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : هدف از برنامه های ویژه علمی، ورزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر داری شاهین شهر ، تزریق امید و نشاط و افزایش سطح آگاهی و دانش شهروندان است. 🔶 وی ضمن تبریک عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران به حاضرین این جلسه ؛ افزود : ویژه برنامه هایی ویژه نظیر رویداد همایش هوش مصنوعی و متاورس و جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در همین راستا برنامه ریزی و اجرا شده است. 🔶 هاشمیان هدف مجموعه مدیریت شهری و سازمان های ذیربط و اداره ورزش و جوانان از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت " رو به قله " کردن جوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *