اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه:
خبرنگاران بایست اطلاع رسانی در خصوص دغدغه‌های اجتماعی را به مقداری تکرار کنند که ثمر بخش شود

اولین نشست رسمی اصحاب رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه با سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار جدید شاهین شهر در ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در ایام مبارک رمضان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

اولین نشست رسمی اصحاب رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه با سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار جدید شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | شاهین شهری امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ نخستین نشست خبرنگاران با فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست فرامرز رادمنش گزارش مختصری از فعالیت ها و اقدامات اصحاب رسانه در طول سنوات گذشته ارائه داد و ضمن اشاره به تشکیل شورای هم اندیشی مطبوعات شهرستان ، بر رسالت خبرنگاران در بیان دقیق و به موقع رویدادهای اجتماعی تاکید نمود.

در ادامه هر یک از اصحاب رسانه ضمن معرفی خود به بیان برخی از دغدغه های خود در حیطه خبر رسانی و دغدغه های اجتماعی شهرستان پرداختند و خواستار رسیدگی توسط فرماندار شهرستان شدند.

برخی از مهمترین این موضوعات : عدم توجه مسئولین به وضعیت معیشتی خبرنگاران ، عدم پوشش بیمه ای برخی از خبرنگاران ، عدم همکاری روابط عمومی ادارات با خبرنگاران ، عدم دعوت از خبرنگاران در نشست های ادارات و برخی از موارد دیگر بود که توسط ایشان مطرح گردید.

سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه ضمن بیان قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه مبارک رمضان و تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام در خصوص موضوع نشست خبرنگاران با روابط عمومی ادارات تاکید نمود که : ارتباط روابط عمومی ها با اصحاب رسانه از طریق پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان حتماً برقرار شود.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در پاسخ به بی تاثیر بودن اطلاع رسانی های اصحاب رسانه در خصوص دغدغه های اجتماعی به مسئولین شهرستان گفت : خبرنگاران موظف اند دغدغه های خود را مرتب تکرار کنند و بگویند و در تاکید این موضوع اشاره نمودند که در قرآن کریم برخی از موارد تا ۳۰ مرتبه به پیامبر فرموده است :  ” فَذکُر ” . لذا لازم است در برخی موارد، اطلاع رسانی‌ها آنقدر تکرار شود، تا اثربخش گردد.

در پایان این نشست اصحاب رسانه و مسولین اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان و فرماندار و پرسنل فرمانداری در ضیافت افطار شرکت کردند.

۱۴۰۱/۰۱/۲۷
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *