اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

مصدومیت ۱۰ نفر در حریق کارخانه تولیدی در جاده شاهین شهر اصفهان به سمت پلیس راه

اوایل شب گذشته حریق یک کارخانه در جاده شاهین شهر منتهی به مصدومیت ده نفر از پرسنل این کارخانه گردید. این حادثه توسط نیروهای امداد و آتش نشانی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | شاهین شهری حوالی ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شب گذشته، حادثه‌ای در یک شرکت تولیدی در منطقه صنعتی شاهین شهر اصفهان (نرسیده به پلیس راه) به وقوع پیوست. از قرار معلوم، این آتش‌سوزی به مصدومیت ۱۰ نفر از کارگران انجامیده است.

آتش سوزی کارخانه منتهی به مصدومیت ده نفر در شاهین شهر شد

عباس عابدی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۰ امشب – جمعه نهم اردیبهشت‌ماه – حادثه حریق (آتش سوزی) در یک کارخانه، به مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در جاده شاهین‌شهر نرسیده به پلیس راه رخ داده بود، افزود: بلافاصله چهار آمبولانس ۱۱۵ به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه ۱۰ مرد ۲۳ تا ۴۴ ساله، دچار تنگی نفس شده بودند که برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، منتقل شدند.

 

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۱/۰۲/۰۹
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه حوادث و انتظامی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جوان 17 ساله شاهین شهری با تخطی از سرعت مطمئن هنگام رانندگی بدون گواهینامه دچار حادثه واژگونی خودرو شده و جان خود را از دست داد.

در این حادثه ۳ سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم شدند

واژگونی خودرو جان جوان ۱۷ ساله شاهین شهری را گرفت

◾ سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از حادثه منتهی به مرگ یک جوان 17 ساله شاهین شهری هنگام رانندگی بدون گواهینامه خبر داد. ◾ وی در این راستا افزود : در این حادثه دستگاه خودروی پژو پارس با ۴ نفر سرنشین جوان با تخطی از سرعت مطمئن از لاین خود منحرف و واژگون شده است که راننده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سه سرنشین خودرو که از هم کلاسی های این جوان بودند نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. ◾ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش از شهروندان خواست هرگز خودروی خود را در اختیار جوانان و نوجوانان فاقد گواهینامه قرار ندهند تا دیگر شاهد این چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *