اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سکان دار جدید سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر منصوب شد.

با صدور حکمی از جانب شهردار شاهین شهر ، سید رسول هاشمیان رئیس جدید سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی این نهاد شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

در این آیین با حکم سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر ” سید رسول هاشمیان” به عنوان رئیس جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر منصوب و از خدمات ” جواد نصر ” رئیس سابق سازمان قدردانی به عمل آمد.با صدور حکمی از جانب شهردار شاهین شهر ، سید رسول هاشمیان رئیس جدید سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی این نهاد شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در این آیین ضمن تشکر از همه اقدامات و فعالیت های دلسوزانه رئیس سابق سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر گفت: امیدواریم در کنار اقدامات زیربنایی که سازمان انجام می دهد فعالیت های زودبازده هم صورت گیرد تا شهروندان عزیز بیشتر آنها را احساس نمایند.

وی در ادامه به تصویب راه اندازی فرهنگسرای قرآن و عترت در شاهین شهر اشاره و اظهار داشت: قطعا” چیزی بهتر از موضوع قرآن و عترت که بتواند در جامعه تغذیه روحی و روانی ایجاد نماید وجود ندارد.

هاشمی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر را به عنوان یکی از بازوان امام جمعه در ترویج فرهنگ قلمداد نمود و گفت: اعتقاد راسخ دارم طرحها و برنامه های سازمان در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که ان شاء الله وضعیت فرهنگی شهر به صورت مطلوب تری تغییر خواهد نمود.

با صدور حکمی از جانب شهردار شاهین شهر ، سید رسول هاشمیان رئیس جدید سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی این نهاد شد.

امام جمعه شاهین شهر به نفوذ راهبری دشمن در کشور اشاره نمود و گفت: همه ظرفیت های شهر و فرهیختگان به دور از پیش داوری و قضاوت های عجولانه باید با تمام قوا به میدان آمده و یاریگر سازمان باشند تا بتوانیم هجمه های استکبار جهانی بر علیه کشور عزیزمان را خنثی نماییم.

هاشمی در پایان با بیان اینکه سید رسول هاشمان فردی توانمد و باانگیزه است گفت: ان شاء الله با توان مدیریتی خوب و شایسته رئیس جدید شاهد تحولات عظیم حوزه فرهنگ و کنترل و حذف ناهنجاریهای اجتماعی باشیم.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر نیز در این آیین به مفهوم توسعه پایدار به عنوان هدف غایی مدیریت شهری اشاره نمود و گفت: مبانی توسعه بر پایه های فرهنگ استوار است چراکه هرچه داریم از خمیر مایه فرهنگ است.

وی در ادامه تصریح نمود: ما در مدیریت شهری به این نتیجه رسیده ایم که شهرداری صرفا” یک سازمان خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است که هر اقدامی در شهر انجام می دهد برای شهروندان ارجمند است.

ابریشمی راد به توسعه ظرفیت های اجتماعی اشاره و اظهار داشت: در این دوره از مدیریت شهری خوشبختانه از ظرفیت های بسیار خوبی همچون معتمدین، هنرمندان، ورزشکاران، بانوان، بسیجیان،اساتید دانشگاه و دیگر فرهیختگان استفاده شده و در آینده خواهد شد.

شهردار به صفت دانش و خلاقیت برای شاهین شهر اشاره نمود و گفت: باید این شعار که به درستی برای شاهین شهر انتخاب شده متبلور گردد و باید با همیاری یکدیگر صدای شاهین شهر در سراسر ایران شنیده شود.

وی به تفاهم نامه شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در زمینه راه اندازی موزه ملی دستاوردهای علمی ایران و موزه ملی اقوام در شاهین شهر اشاره و افزود: همه این موضوعات در راستای توسعه ظرفیت های اجتماعی و توسعه مبانی فرهنگی و اجتماعی بوده که امیدواریم با وجود این ظرفیت ها شاهین شهر، شهر رویدادها لقب بگیرد.

ابریشمی راد با بیان اینکه  مرکز پژوهش های فرهنگی – اجتماعی در شاهین شهر راه اندازی خواهد شد گفت: در این مرکز از اندیشه همه گروهها استفاده خواهد شد و اولین دستاورد مرکز تهیه نقشه فرهنگی و اجتماعی شاهین شهر است.

شهردار شاهین شهر تصریح نمود: ما در شهرداری باید دو مقوله توسعه مشارکت و بهبود روحیه مثبت اندیشی را اجرا نماییم که این مهم دوراهکار برای برون رفت از آسیب های اجتماعی به عنوان یک نسخه عام در سراسر جهان است.

وی اظهار داشت: امیدوارم رسالتی که بر عهده ماست با کمک و راهنمایی همه مسؤولان و فرهیختگان گام های درست برداشته شود.

ابریشمی راد از تلاش های رئیس سابق سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر که در حوزه فرهنگ انجام داده اند تشکر نمود و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت در اقدامات نمود.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در آیین تودیع و معارفه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از تلاش های رئیس سابق سازمان قدردانی نمود و گفت: امیدواریم رئیس جدید با اندوخته های و تجربیات قبلی بتواند حق مطلب را در زمینه موضوعات فرهنگی ادا نماید.

وی در ادامه به وظیفه سنگین و حساس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر اشاره نمود و گفت: ان شاء الله سازمان بتواند از عهده مسؤولیت های خطیر خود در شهر بر آمده و در عین حال پاسخگوی مطالبات قشر فرهیخته در شهر باشد.

عمویی تصریح نمود: شورای اسلامی شاهین شهر نیز حامی برنامه ها و اقدامات شهرداری در راستای رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع است.

سید رسول هاشمیان رئیس جدید سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز در این آیین از زحمات مدیر سابق سازمان و دیگر مسؤولان تشکر نمود و گفت: توسعه ظرفیت های اجتماعی یعنی توجه به شهر پویا و شهری که شهروندان می توانند در آن خیلی خوب زندگی نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه این دوره می تواند فرصت خوبی برای اتفاقات بهتری باشد اظهار داشت: ان شاء الله مسیری که در پیش داریم با نگاه به آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) ،منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت همه جانبه مسؤولان،فرهیختگان و هنرمندان شهر باشد.

هاشمیان از همه مسؤولان و اقشار فرهیخته شهر خواست سازمان را در ترویج هر چه بهتر فرهنگ در شهر کمک و یاری نمایند.

جواد نصر مدیر سابق سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز در این آیین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان از همراهی و مساعدت مسؤولان و همکاران تشکر و برای رئیس جدید آرزوی توفیق نمود.

۱۴۰۱/۰۳/۰۴
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *