اخبار ویژه

آزمون‌های رانندگی تا آخر هفته در اصفهان لغو شد

با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آزمون‌های رانندگی تا آخر هفته در اصفهان لغو شد

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون کتبی و شفاهی آئین نامه رانندگی و تمام آموزش‌های نظری تا پایان هفته‌ جاری در اصفهان برگزار نمی‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد : این تصمیم به‌منظور حفظ سلامت متقاضیان دریافت گواهی‌نامه و در راستای تدابیر ابلاغی پلیس راهور ناجا، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی آن صورت گرفته است.

 وی افزود: تمام آموزشگاه‌های تابعه استان مکلف به لغو فعالیت‌های آموزش تا اطلاع بعدی هستند. در خصوص اخذ آزمون در هفته آینده متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از مردم  درخواست کرد؛ تا آخر هفته برای کلاس های آموزشی رانندگی و آزمون های مربوط به آن مراجعه نکنند. آموزش های نظری به صورت برگزاری کلاس درس در مراکز برگزار می شود، بنابراین برای پیشگیری از شیوع کرونا در جامعه، لغو این برنامه اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰۰ نفر به صورت تجمیع و خصوصی در آزمون های رانندگی در اصفهان شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: درحال حاضر منتظر بهبود شرایط هستیم و در صورت از سرگیری مجدد آموزش و آزمون‌ها، مراتب به نحو مقتضی به هنرجویان اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *