اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ابلاغ برنامه های اجرایی معاونت شهرسازی و معماری به نواحی شهرداری شاهین شهر

برنامه های اجرایی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر با هدف ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان ، اعلام ‌و جهت اجرا به نواحی ۱ و ۲ شهرداری ابلاغ گردید.

وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: در این برنامه ، چشم انداز ، اهداف و ماموریتهای حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر نیز بیان شده که به تفصیل در سه دسته ، کوتاه مدت(سه ماهه)، میان مدت(شش ماهه) وبلند مدت ( یکساله) می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تغییر نگرش در مدیریت و ارتقای ارائه خدمات به شهروندان هدف اصلی این برنامه می باشد گفت: تحقق مدیریت واحد اطلاعات شهری در شهرداری، ارتقای اعتماد شهروندان به شهرداری ، استفاده حداکثری از فناوری های نوین ، پاسخگویی سریع ، دقیق و شفاف به متقاضیان، حذف رانتهای اطلاعاتی و دسترسی آزاد شهروندان به طرح های تفصیلی و حذف مراحل مازاد در فرایندهای جاری ازدیگر اهداف برنامه های اجرایی جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر، تحقق شهرسازی الکترونیک و هوشمند، ارتقای رضایت و اعتماد مردمی، جذب درآمد پایدار ، برون سپاری و اشتغالزایی با محوریت تخصص محوری، قانونمندی و اجرای حداکثری طرح های جامع و تفصیلی را از جمله محورهای اصلی برنامه های اجرایی معاونت برشمرد و عنوان داشت: با ابلاغ برنامه به نواحی شهرداری، تمام توان و عزم خود و همکاران را در نیل به اهداف پیش رو را به کار خواهیم بست و امیدواریم با توجه به درایت شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، این مهم را اجرایی نماییم.

مهدویان ظرفیت های شاهین شهر را بسیار مستعد و روبه تعالی با شهروندانی فهیم دانست و اظهار نمود: ان شاء الله شهروندان عزیز به زودی شاهد تحولات و تغییراتی بنیادین در حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهرخواهند بود.

منبع خبر : شهرداری شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جمع اوری سگ بلاصاحب در شاهین شهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر :
جمع آوری و عقیم سازی بیش از ۴۰۰ قلاده سگ بلاصاحب و مقابله با پدیده سگ گردانی در شاهین شهر

◼ معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر، از جمع آوری ، عقیم سازی و ساماندهی بیش از چهارصد قلاده سگ در پناهگاه چرم شهر، خبر داد. ◼ جباری ادامه داد: همشهریان می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری نسبت به اطلاع رسانی در مورد تجمع سگ های ولگرد به شهرداری اقدام کنند. ◼ همچنین با دستور مقامات ذی صلاح واحد امور شهر معاونت حوزه اجرایی و خدمات شهری با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی اقدام به مقابله با پدیده اجتماعی سگ گردانی در شهر به منظور حفظ زیبایی آرامش و تأمین سلامت روانی و جسمی شهروندان کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *